Publicerat Juni 28, 20215 yr Japp, då gick undre slagstiftet va och jag frågade en handlarare om dem kunde beställa hem två nya (undre övre) slagstift och 2 nya fjädrar. Det skulle tydligen inte va något problem, men det skulle kosta 2000spänn. det låter inte rimligt när man ser på tex 686 eller är det speciall på dessa. Beretta S55 dubbeltrycke Mvh: 2bacco
Publicerat Juni 28, 20215 yr Det lät saftigt. Stiften till 686 ser väldigt lika ut rent visuellt, kanske läge för ett mail tillBeretta för att se om dom ev passar ? Dom kostar ju typ bara 10eur/st.
Publicerat Juni 28, 20215 yr Författare Jag får dra ett mail till dem å se, detta verkar väldigt konstigt
Publicerat Juni 29, 20215 yr Det är bladfjädrar på den modellen. Och därför det blir så dyrt att byta fick jag förklarat när jag bytte stift och fjädrar på min. Dom var kostade mer än vad jag gav för bössan😂
Publicerat Juni 29, 20215 yr 8 minutes ago Vildand sa: Det är bladfjädrar på den modellen. Och därför det blir så dyrt att byta fick jag förklarat när jag bytte stift och fjädrar på min. Dom var kostade mer än vad jag gav för bössan😂 Japp... Det är betydligt mer meck att byta en bladfjäder.... /T
Publicerat Juni 29, 20215 yr 46 minutes ago pmt sa: Japp... Det är betydligt mer meck att byta en bladfjäder.... /T Man får se det som en investering för 55/56 modellerna är riktigt trevliga att hantera mitt tycke.
Publicerat Juni 29, 20215 yr 55 minutes ago Vildand sa: Man får se det som en investering för 55/56 modellerna är riktigt trevliga att hantera mitt tycke. Delar den uppfattningen /T
Publicerat Juni 29, 20215 yr Ja, nära att jag lade vantarna på en S56 en gång, satt som en smäck väckte ett habegär som sällan infinner sig på många nyare bössor. Hade den inte varit så skamfilad hade jag köpt den.
Publicerat Juni 30, 20215 yr Författare nu fick jag tag i stift hos Tyrefors bössmakeri. så strax e den ihop igen. ska bara korta liiiiiite