Publicerat Februari 5, 200719 yr Ingen här på jaktsidan som känner någon som var till Völlsjö och hämtade en tysk - valp för ett år sedan? Har försökt att få tag på uppfödaren utan resultat,vore kul att höra hur det går för dom andra valparna! /larsson
Publicerat Februari 5, 200719 yr Ingen här på jaktsidan som känner någon som var till Völlsjö och hämtade en tysk - valp för ett år sedan? Har försökt att få tag på uppfödaren utan resultat,vore kul att höra hur det går för dom andra valparna!/larsson Vilken uppfödare? Jag bor en mil från Vollsjö
Publicerat Februari 5, 200719 yr Författare Johan Mårtensson heter han,vet inte om han har tagit någon mer kull på tiken.
Publicerat Februari 6, 200719 yr Johan Mårtensson heter han,vet inte om han har tagit någon mer kull på tiken.Tyvärr ingen jag känner
Publicerat Februari 7, 200719 yr är dom registrerade så går de söka på kullsyskon på http://kennet.skk.se/hunddata/ sök hundar där står de som är registrerat om hundarna vet. tävlingar osv.
Publicerat Februari 7, 200719 yr Författare Tyvär vet jag inte om dom är reggade. Ingen som känner till hanen,Viltskräckens Pondus?Tiken vet jag var oreggad.
Publicerat Februari 14, 200719 yr jag hoppas att du vet om att tiken var blandras det var därför den var oreggad
Publicerat Februari 14, 200719 yr Författare Jag vet om det,därav priset. Men i mitt fall så ska jag jaga med henne och inte ställa ut!Vet du nå mer matnyttigt om tiken eller någon kullsyskon till min "blandis". /larsson
Publicerat Februari 15, 200719 yr jag har bara jagat med tiken ett par gånger och då var den bara unghund så jag vet inte hur den fungerar