Publicerat Februari 6, 200719 yr Författare Man kan brotcha up pipan till foljande kalibrar, 240 Weatherby Magnum, 243 Winchester, 243 WSSM, 244 Remington, 6mm Bench Rest, 6mm PPC, 6mm Remington, 6mm TCU. Jag kommer dock ga med .243 Winchester. Mvh Lalle
Publicerat Februari 6, 200719 yr Man kan brotcha up pipan till foljande kalibrar, 240 Weatherby Magnum, 243 Winchester,243 WSSM, 244 Remington, 6mm Bench Rest, 6mm PPC, 6mm Remington, 6mm TCU. Jag kommer dock ga med .243 Winchester. Mvh Lalle men lalle lille vad är då skillnaden på 244remington och 6mm remington förutom räffelstigningen i orginal vapnen 244an 12tums och 6mmrem med sin 9tums ja ja , jag vet att jag var petigt nu 8) har för övrigt 8tums stigning i min och vad man ska kalla den vette fan
Publicerat Februari 6, 200719 yr Författare tackar peben 6mm rem, folk tjivas pa samma satt over 300 whisper, 300 fireball, 300/221. Mvh Lalle
Publicerat Februari 12, 200719 yr Författare Har inte kunnat provskjuta vapnet på grund av vädret, i morgon förväntas snö storm. Mvh Lalle
Publicerat Februari 13, 200719 yr Lalle, har du planerat att skjuta från skruvstädet eller finns det någon tänkt stock till bygget som är färdig att visas?
Publicerat Februari 13, 200719 yr Författare japp, blir laminat till det har projektet ocksa. hoppas folk inte har nagot mot lite omvaxling Mvh Lalle
Publicerat Februari 13, 200719 yr Läckert Lalle (som vanligt)!!! blir stocken nått liknande som rugers egna laminat stock som sitter på varmint versionen? /Fredde
Publicerat Februari 13, 200719 yr Författare Om jag berattar va jag planerar att gora sa blir nog folk mest besvikna, sa de far vanta, iaf ett tag till. MVh Lalle
Publicerat Mars 6, 200818 yr (Lite sent svar) jag beklagar att jag inte har skrivit vidare. exportören (som rekommenderades av flera) har inte gjort mycket vid själva exporten. > Jag har förövrigt inte haft mycket att skriva om, jag har ägnat det mesta av fritiden åt att skaffa lokal och maskiner samt ordna med allt pappersarbete, jag har även haft problem med fysiska skador (har ett knä som nyligen har opererats). Jag lovar att skriva när jag löst export problemet och i det fall det tar lång tid så kommer jag säkert ha nån andra projekt/byggen att skriva om. Mvh Lalle