Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vilt- och åtelkameror 20201

Featured Replies

Publicerat

Jag är intresserad av att köpa en viltkamera eller två för att sätta upp. XXL tar just nu 699kr för en enklare modell utan uppkoppling eller fjärrstyrning, men innan jag köper någon tänkte jag höra om det är någon som har stalltips om det finns någon prisvärd kamera, gärna då med uppkoppling av något slag.

Publicerat

Vi kör fem st. Bolyguard med Hylte-SIM på vår mark och jag har inget att klaga på. De tuffar på som de ska.

Publicerat

När man börjar bli halvgammal kan man inte så bra med allt trixande och hitta på något med alla möjliga kort och konton man kan "köra i stället" för att få det billigare som ni unga kan som har växt upp med alla datorer och elektronik.

Då får man vara glad att man ändå kan vara med i gamet och få bilder, leka med datorn och ha balla funktioner i telefonen.

Då är det Hylte Sim och Hylte Molnus som gäller: det funkar och jag slipper krångel. 

Jag har 4 som bara går som tåget (eller det var kanske en dålig jämförelse på något som funkar)

Publicerat

Jag har köpt tre stycken Suntek HC-810G på Aliexpress för under en tusenlapp. Man får dem skickade från EU så man slipper moms. En helt okej 3G-kamera som tar bra bilder.  Klart prisvärda, men man får ju själv hålla på med epostinställningar osv, så det är ju inte lika smidigt som molnus.

Enda nackdelen är att om man kör med extern blyack så drar den ur batteriet ganska hårt. Går nog att lösa med någon form av batterivakt, tex: https://www.conrad.se/p/kemo-m148a-batterivakt-komponent-12-vdc-190095