Publicerat Augusti 13, 20214 yr 55 minutes ago Bjern sa: Söker QR-baser till en remington 700 plus 1" låga ringar till dom samma. Nån som har nåt liggande? Har nog både låga och superlåga entummare över. Inga baser dock. Ska kolla i eftermiddag/kväll. /Patrik
Publicerat Augusti 13, 20214 yr Ett välmenad råd: Sätt dit weaverbaser och QRW/ QD ringar om du ska ha snabbmontage. Leupold QR montage är nog det enda från den fabriken som inte är bra. För att säga det snällt....
Publicerat Augusti 13, 20214 yr 47 minutes ago Dansken sa: Ett välmenad råd: Sätt dit weaverbaser och QRW/ QD ringar om du ska ha snabbmontage. Leupold QR montage är nog det enda från den fabriken som inte är bra. För att säga det snällt.... Nja dom är ok nya och i bra skick meeeeen ren skit när dom börjar bli slitna misstänker att dom är gjorda i nått väldigt mjukt material då dom slits väldigt snabbt
Publicerat Augusti 13, 20214 yr Författare Ja hör av dig om du har några Patrik L. Kan inte säga att jag haft några problem med leupolds lösning på dom vapen jag haft qr på, 4-5 olika studsare iaf. Hade qd på weaver på en först men tyckte de va så stora vingar på dom ringarna så dom bara fastnade i överallt å va fult. Men finns väl varianter som är bättre kanske.
Publicerat Augusti 13, 20214 yr 3 hours ago Bjern sa: Ja hör av dig om du har några Patrik L. Kan inte säga att jag haft några problem med leupolds lösning på dom vapen jag haft qr på, 4-5 olika studsare iaf. Hade qd på weaver på en först men tyckte de va så stora vingar på dom ringarna så dom bara fastnade i överallt å va fult. Men finns väl varianter som är bättre kanske. Hade både låga och extralåga kvar. Var osäker då jag inte hade använt dom på ett par år. /P