Publicerat Februari 6, 200719 yr Jag är 38 år, bosatt i Enebyberg norr om Stockholm. Fru och två mysiga barn. Började jaga med pappa som tonåring. Pappa dog och sen var det bara älgjakt under många år. Har nyligen funnit några arbetskamrater som tar ut mig runt Stockholm på rå- och rävjakt. Annars traditionell jakt älg och rådjursjakt med bröderna neråt Borås. Resultat hittils en älg. Jagar med 6,5*55 erhållen av farsgubben, skall bara byta upp mig i kikarsiktet på den, samt nyköpt mannlicher m 1950, kal 30-06. Har en patent Sjögren hagelautomat som är kul och skön men bara kosta pengar. Har just köpt en Browning 325 Mch på Torsbo och väntar otåligt på papper och leverans, underbar balans. Är på väg tillbaka till arbete efter en sjukskrivning för "utbrändhet", jakten fungerar som en fin ventil då. Här har ni mig!
Publicerat Februari 6, 200719 yr Hej och välkommen ! Hör av dig när du närmar dig Borås . ;D ;D mvh. Bert
Publicerat Februari 7, 200719 yr Välkommen och ännu en till på rätt sida stan...om än ngt för kort Få se nu..rätt sida om stan ???..Södertälje ligger defenitivt på rätt sida..hur menar du ;D Ni får ursäkta om jag är dålig på geografi,men Stockholm och dess söderförorter är väl Södertälje,har hört att norr om tullarna är det Norrland....
Publicerat Februari 7, 200719 yr Få se nu..rätt sida om stan ???..Södertälje ligger defenitivt på rätt sida..hur menar du ;DNi får ursäkta om jag är dålig på geografi,men Stockholm och dess söderförorter är väl Stockholm,har hört att norr om tullarna är det Norrland.... Hoppas du inte är lika vilse i skogen också ??? ;D ;D
Publicerat Februari 7, 200719 yr Hoppas du inte är lika vilse i skogen också ??? ;D ;D Ändrat nu.....