Publicerat Augusti 25, 20214 yr Innan tidigare Svante Nilssons vapen stängde i Uppsala så förmedlades det att jaguargruppen skulle sluta sälja Rio. Såg på Torshandels att det på allvar började sina i lådan för bly Rio och enbart 36 gr fanns att handla. Nu såg jag i Svensk Jakt och någon reklamsida att man minsann visst kommer sälja Rio även fortsatt. Lite dyrt kanske men i alla fall. Vet att jag mässat om detta på forumet tidigare men en halvhjärtad sökning gav ingen träff. Dessutom hade man tagit in en us 6 m filtförladdning.. lite spännande faktiskt! Gillar Rio, bra skit, lite dyrt kanske men fortfarande bra skit 😍 Oj! Kollade nu, GB Supergame är fan billigare än Rio!!
Publicerat Augusti 25, 20214 yr Detta är en populär post. Gillar också dom där gröna 30 grammarna skarpt, jäkligt bra patron till vettigt pris tidigare. Det var slut förra året när jag behövde fylla på förrådet så jag köpte några lådor Supergame, 32 grammare har jag för mig. Min upplevelse av den är bra, 1. Det smäller 2. det trillar ner 3. Det dör. Om den där puppskäraren ser detta så är det nämligen så man testar patroner 😉 Jag är inte mycket för att byta patroner, så jag kommer nog att hålla mig till Supergame framåt. Känns mer säkert att få tag i.
Publicerat Augusti 25, 20214 yr Detta är en populär post. 2 hours ago Skånepåg sa: Gillar också dom där gröna 30 grammarna skarpt, jäkligt bra patron till vettigt pris tidigare. Det var slut förra året när jag behövde fylla på förrådet så jag köpte några lådor Supergame, 32 grammare har jag för mig. Min upplevelse av den är bra, 1. Det smäller 2. det trillar ner 3. Det dör. Om den där puppskäraren ser detta så är det nämligen så man testar patroner 😉 Jag är inte mycket för att byta patroner, så jag kommer nog att hålla mig till Supergame framåt. Känns mer säkert att få tag i. ytterligare ett bevis för att Skåningar inte bara är dryga dom e SNÅLA åxå
Publicerat Augusti 25, 20214 yr Jag har lite äldre, 28 grams 12/65 super game och det är patroner för Mike/Kenneth, dvs långsamma. jag kan inte skjuta o träffa långt mindre ha ihjäl något med dem, paradoxalt nog har jag whitegold 28:6:or som är lite halvmagiska😏😏😳😁, så en vet har man förlorat tilltron på en puppa är det rätt kört, snacka om mind game. Men till frågan, Rio gröna före mina gamla GB plugg men visst en dag kanske de kan gå åt/C