Publicerat September 30, 20214 yr Är det nåt generellt och accepterat problem med sidan? Eller är det bara jag som aldrig får mail?
Publicerat September 30, 20214 yr 17 minutes ago exabit sa: Är det nåt generellt och accepterat problem med sidan? Eller är det bara jag som aldrig får mail? Jag kan inte minnas att jag har fått något mail någonsin.
Publicerat September 30, 20214 yr 4 hours ago exabit sa: Är det nåt generellt och accepterat problem med sidan? Eller är det bara jag som aldrig får mail? Jag har aldrig fått något någonsin.
Publicerat September 30, 20214 yr Författare Men för nåt år sen och bakåt fick jag mail när jag fått ett pm eller när någon citerar mig. Eller drömmer jag?
Publicerat September 30, 20214 yr 28 minutes ago exabit sa: Men för nåt år sen och bakåt fick jag mail när jag fått ett pm eller när någon citerar mig. Eller drömmer jag? Det kanske kan stämma, men om jag minns rätt så var man tvungen att bocka i en ruta av något slag.
Publicerat September 30, 20214 yr 32 minutes ago exabit sa: Men för nåt år sen och bakåt fick jag mail när jag fått ett pm eller när någon citerar mig. Eller drömmer jag? Så var det definitivt.
Publicerat September 30, 20214 yr Författare 3 hours ago lsjonsson sa: Det kanske kan stämma, men om jag minns rätt så var man tvungen att bocka i en ruta av något slag. Det har jag gjort sen länge:
Publicerat Oktober 1, 20214 yr 3 hours ago exabit sa: Det har jag gjort sen länge: Ok! Det där får admin Niclas L svara på.
Publicerat Oktober 6, 20214 yr På 2021-09-30 at 23:59 exabit sa: Det har jag gjort sen länge: Helt rätt, det är upp till er själva att kryssa i hur ni vill at forumet skall informera er om vad som händer. //Niclas
Publicerat Oktober 7, 20214 yr 6 hours ago Niclas L sa: Helt rätt, det är upp till er själva att kryssa i hur ni vill at forumet skall informera er om vad som händer. //Niclas Problemet är att även fast man kryssar i alla dessa checkboxes så kommer det inga mail längre.
Publicerat Oktober 7, 20214 yr Författare 2 hours ago defransson sa: Problemet är att även fast man kryssar i alla dessa checkboxes så kommer det inga mail längre. Exakt.
Publicerat Oktober 7, 20214 yr Författare 10 hours ago Niclas L sa: Helt rätt, det är upp till er själva att kryssa i hur ni vill at forumet skall informera er om vad som händer. //Niclas Nej nej nej. Det fungerar inte oavsett vad jag gör. Detta har ändrats helt klart nån gång under senaste året eller så. Jag har inte ändrat några inställningar men mail har slutat komma. Jag lever i blindo och får inga mail när jag får meddelanden eller när trådar jag följer uppdateras, eller när någon citerar mig. Så snälla, kolla upp detta om det finns möjlighet. Ty mailfunktionen var guld värd.
Publicerat Oktober 8, 20214 yr Författare 9 hours ago Niclas L sa: Då får jag ta och kolla lite under huven... Toppen - tackar ödmjukast
Publicerat November 16, 20214 yr Författare På 2021-10-08 at 00:33 Niclas L sa: Då får jag ta och kolla lite under huven... Funkar fortfarande inte såvitt jag kan bedöma.
Publicerat December 1, 20214 yr På 2021-11-16 at 09:22 exabit sa: Funkar fortfarande inte såvitt jag kan bedöma. Vi får gräva djupare i detta
Publicerat Januari 31, 20224 yr Författare På 2021-12-01 at 08:25 ozzy sa: Vi får gräva djupare i detta Hur långt har ni kommit?
Publicerat Februari 5, 20224 yr Detta är en populär post. Vi har inte glömt, forumet skall uppdateras slutet på nästa vecka och vi hoppas att detta kanske kan lösa problemet.