Publicerat November 3, 20214 yr Har tagit en paus från Jaktsidan (och social media överlag) ett tag men kanske är det dags för en liten comeback nu. I helgen blev Dee Dee, eller Pipas som jag brukade kalla henne allt som oftast, rätt dålig och i måndags morse var det inga tvivel att vi nått vägs ände och efter ett samtal tog vi en sista resa. Nästan 11 år fick vi tillsammans och jag inbillar mig att hon fick leva ett gott hundliv tillsammans med oss. Alltid saknad, aldrig glömd! 😔😢
Publicerat November 3, 20214 yr Beklagar, alltid jobbigt när hundarna lämnar in och blir fan jobbigare med åren.
Publicerat November 3, 20214 yr Beklagar.. Var hon vuxen när ni tog över henne eller? 11 år är ganska ungt.. Ledsamt oavsett 😪
Publicerat November 3, 20214 yr Beklagar sorgen... insett efter ett djur i familjen nyligen fick cancer och snart måste somna in att sånt här verkligen slår hårt 😕
Publicerat November 4, 20214 yr Författare 13 hours ago Hipshot sa: Beklagar.. Var hon vuxen när ni tog över henne eller? 11 år är ganska ungt.. Ledsamt oavsett 😪 Tack! Nej, hon var 16 veckor när vi hämtade henne. Hon skulle ha blivit 11 i februari men hjärtfel och allehanda tumörer ställde tyvärr till det.
Publicerat November 4, 20214 yr Förjävligt.. de hänger inte med oss så länge men få den korta tiden vi har avkortad ännu mer är vidrigt. Dessutom är de oftast i bra skick, pigga och med på alla sätt när man ändå tvingas till det där vidriga beslutet. Lider med er... 😪