Publicerat November 21, 20214 yr Såg att Torsbo fått in Rio Ojeo med fiberförladdning. Någon som har provat dessa? Tidigare har jag kört lite med Rio Royal 32 gram och det har varir bra grejer.
Publicerat November 22, 20214 yr TIPS ! Gillar man Fiber är det bara bunkra för de bistrare tider som hål i huve folket aviserar om
Publicerat November 26, 20214 yr Har både 30g 6or och 32g 5or Verkar funka bra i mina backbored-pipor. För @culot skull så har jag slaktat en av vardera. Har tyvärr varken skjutmått eller våg med decimaler
Publicerat Januari 30, 20224 yr Författare Johan1986 Är du nöjd med Riopatrorna? Vart köpte du 32gram femmor?
Publicerat Januari 31, 20224 yr 18 hours ago M-98 sa: Johan1986 Är du nöjd med Riopatrorna? Vart köpte du 32gram femmor? Har inte lyckats förbruka allt för många. Men allt jag skjutit på har slutat leva tämligen omgående, trots att jag har Brownings Backbore pipor. Köptes på Torsbo i somras!