Publicerat December 6, 20214 yr Bonnmoran från marken hörde av sig med en undran om vad som satt dessa spårstämplar? "Ser ut som små björnspår" Är det en sömndrucken grävling som inte fattat att den ska sova nu? Sista bilden är det en normalstor schäferhane som trampat igenom. Ingen liten grävling i så fall?
Publicerat December 6, 20214 yr Hmmm.. Jag skulle nog dra till med en stor räv, alltså 'spretande räv spår'. /P
Publicerat December 6, 20214 yr Författare 2 hours ago PAS sa: Hmmm.. Jag skulle nog dra till med en stor räv, alltså 'spretande räv spår'. /P Ok, åker ut ikväll och se om jag kan locka in den. Sånna "monster" vettefan om dom vill ha runt husknuten 😅
Publicerat December 7, 20214 yr Stor räv eller om ni har katt på marken så har jag sett spår på is som liknar det där och har ni otur och spåren är stora så finns det ett ännu värre. Svårt se utan nånting som storleks jämförelse.
Publicerat December 7, 20214 yr Författare Ser inte ut att vara tillräckligt runda för lo? Varg hade inte snön hållt för, schäfern har ju gått igenom. Tror mer och mer på stor räv som spärrat ut tassarna för att få så mycket bäryta som möjligt.