Publicerat December 9, 20214 yr Har fått "hedersuppdraget" att rädda livet på ett gäng höns/tuppar i morgon, ja rädda livet är inte korrekt, mer rädda dem från en plågsam död så jag ska ordna lite med Gränsforsar'n... Har inte själv någon rävåtel men kanske någon annan vill ha lite nydräpta fjäderfän från i morgon lunch.
Publicerat December 9, 20214 yr Författare 6 minutes ago MagnusN sa: Hönscurry, coq å vin Njaeej... De har haft det lite för tufft, lite för länge så inte värt besväret att göra folkmat av dem...
Publicerat December 11, 20214 yr Mmm.. fått liknande hedersuppdrag tidigare, då visade det sig att djurägarna duckade för beska kontrollavgifter från lst.. eller kommunen som det var då. Jag hamnade i en skitfläkt då jag avlivade ett gäng tamsvin som inte mådde bra.. Skit samma, många eller?
Publicerat December 11, 20214 yr Författare 1 hour ago Hipshot sa: Mmm.. fått liknande hedersuppdrag tidigare, då visade det sig att djurägarna duckade för beska kontrollavgifter från lst.. eller kommunen som det var då. Jag hamnade i en skitfläkt då jag avlivade ett gäng tamsvin som inte mådde bra.. Skit samma, många eller? Sju fjäderfä, de ligger nu på Lit de Parade hos en kompis som ställt knallpåken bredvid köksfönstret om Mickel kommer å kollar...