Publicerat Februari 8, 200719 yr Var inne på Torsbo för att köpa ett kikarsikte. Kom ut med papper på en Browning 325 Mch. Lackad kolv men en underbar känsla vid anläggning. Uttagen 1994, fint skick, bara 7500. Nu sitter jag och väntar på licenspapprena och söker efter erfarenheter av Browning. Beretta finns det massa berettat om men Browningägarna är tysta. Är det bra eller dåligt ? Peppa mig !!!!!!!!!!! Kan det verkligen ta över 2 veckor att få licens? MVH H
Publicerat Februari 13, 200719 yr Det är självklart BÄST! Vi behöver inte kommentera då vi vet att man kan lita på byssan till 110%.. ;D Det där med licenser är svårt.. men det bästa jag varit med om, var i höstas när min Marlin.444 anlände, lämna in licensen hos polisen på fredag morgon, fick motivera varför jag ville att det skulle gå snabbt, gjorde det och vips på måndagen låg licensen i brevlådan..
Publicerat Februari 13, 200719 yr den som väntar på något gott......... Vänta hellre 2 månader på din licens än 2 dagar till en Beretta! Du behöver inte peppas nu men om du valt en Beretta så....
Publicerat Februari 13, 200719 yr Kladdat på ett antal browningbockar... gillar dem! Den sista jag dregglade på ägs av sign Belker här och den var en Browning Nordic lyx.. Jävligt mysig bössa! Sen har Ripjägaren här en Browning Morgan men det är i praktiken en beretta 686 så det hör väl inte hit. Mvh!
Publicerat Februari 14, 200719 yr Författare :D :D :D :D :D NU ÄR DEN HÄR ! Licensen kom i måndags och med den en paketavi om ett assurerat paket. Åkte till posten och plockade ut. Lika underbar att hålla som jag mindes. Givetvis några tryckmärken på kolven jag inte mindes från köpet, men då va man ju uppe i varv. ;D Finns det någon duvbana i stockholm som har öppet på vintern. Nu är allt bra igen. 8) 8) MVH H