Publicerat Februari 8, 200719 yr Funderar på en ny bössa i vänster utförande runt 10 000. Tittat på t3 någon som har någon åsikt om dom? Tar gärna imot andra förslag på gevär!
Publicerat Februari 8, 200719 yr har samma funderingar,är vänsterskytt å t3:an ligger ju rätt i pris.titta på våra kulvapen å rubriken BILLIGARE VAPEN I FINLAND. men du kanske bor lite för långt bort från finland.
Publicerat Februari 13, 200719 yr Fyra tips: KÖP KÖP KÖP KÖP! Har en T3 Lite. kaliber .30-06. Sparkar knappt märkbart. Väldigt bra stockad. Plastkolven duger görbra för mig. Enda "felet" är väll att det är lös rekylklack. Inget du någonsin märker om du kör på plaststocken. Jag har limmat fast min i stocken. Och passar således in bössa in stocken m.h.a den. Då jag har gjort en laminatare till den så lät jag tillverka en ny. Bra slutstycksgång, bra matning. Det finns dom som klagar på plastig bössa... Men ... KÖP. Man klagade på bilar förr i tiden med... Funderar på att skaffa en till i någon stor tung kaliber som storviltsslägga...
Publicerat Februari 14, 200719 yr Det blev ingen t3 provade en på bana med den var lite för lätt och plastig för mig. Men har idag beställt en Remington 700 VSF 308W vänster. Längtar till den kommer ;D