Publicerat Januari 4, 20224 yr Har en Garmin 320 som batteri bläcken gått av på? Vem lagar sånt i dag? För några år sedan skickade jag till itforhunting men verkar inte vara verksam längre???. Förslag? Eller köpa nytt? S
Publicerat Januari 4, 20224 yr Borde väl en radioreparatör eller liknande kunna ta hand om tycker jag. Att lämna in till Garmin blir ruggigt dyrt. Jag lämnade in min hemmastereo till en lokal firma som bytte några motstånd för ett par hundra. Tänker att det borde rimligtvis funka att laga en pejl också? Är ju inte raketforskning.
Publicerat Januari 4, 20224 yr Författare 3 minutes ago kkjon sa: Kim,s radioservice I Ulricehamn. Men det är väll Itforhunting?
Publicerat Januari 4, 20224 yr Om det är samma kan jag inte svara på, men han höll iallafall på i höstas när jag pratade med honom om ett dött T5mini
Publicerat Januari 4, 20224 yr Författare 9 minutes ago kkjon sa: Om det är samma kan jag inte svara på, men han höll iallafall på i höstas när jag pratade med honom om ett dött T5mini Ok kollar med honom. Tack! Vill inte byta då alla jag jagar med använder 320.
Publicerat Januari 4, 20224 yr 8 hours ago hs_merkel sa: Ok kollar med honom. Tack! Vill inte byta då alla jag jagar med använder 320. Man kan köra Alpha i 320 läge om det är så, men med lite sämre räckvidd verkar det allt som..
Publicerat Januari 4, 20224 yr Författare 46 minutes ago Galne sa: Man kan köra Alpha i 320 läge om det är så, men med lite sämre räckvidd verkar det allt som.. Hatar skärmen! Syns inte
Publicerat Januari 4, 20224 yr 11 minutes ago hs_merkel sa: Hatar skärmen! Syns inte Går bara i 50% ljusstyrka i normal läge, går dra på och sen finns det antireflexfilm till 100 iaf, hur 50 och 200 är vet jag inte. Men tror 200 har bättre skärm!
Publicerat Januari 4, 20224 yr Författare 10 minutes ago Galne sa: Går bara i 50% ljusstyrka i normal läge, går dra på och sen finns det antireflexfilm till 100 iaf, hur 50 och 200 är vet jag inte. Men tror 200 har bättre skärm! Lånade en Alpha för något år sedan. Höll på att bli tokig på fanskapet. Funka inte när jag skulle använda den. Så slöt med att jag inte titta på skiten på hela dagen.
Publicerat Januari 5, 20224 yr alpha 100 är bra och dåligt... mest dåligt.. och efter att man tittat på en 200 blir dom mög. Alpha 50 och 100 måste ha varit komponenterna dom hade hemma, och ville slippa kasta...
Publicerat Januari 6, 20224 yr 21 hours ago lindgren sa: alpha 100 är bra och dåligt... mest dåligt.. och efter att man tittat på en 200 blir dom mög. Alpha 50 och 100 måste ha varit komponenterna dom hade hemma, och ville slippa kasta... Jag har både alpha 50 & 200. Den förra mest för att den går att ställa i 320 mode. Skaffade 200 då jag ville ha inreach för att jag ofta är ute själv på ställen med tveksam mobiltäckning. Grymt nöjd med 200:an, speciellt om man jämför med 50. Men oavsett så får man pilla lite på inställningarna så man får så bra presentation som möjligt. Men de här två bilderna tagna vid samma tillfälle visar skillnaden där kontrasten på 200:an är överlägsen
Publicerat November 6, 20223 yr Författare Avsluta denna tråd. Efter varit i kontakt med Kims radio som jag inte fick svar av efter mail. Och telefon las de på is. Ända tills för någon vecka sedan. Åkte till dem som servar våra fjärrkontroller på jobbet. Dem kunde inte hjälpa mig men jag fick bleck och fjädrar och efter 1h så har jag nu gjort en ny kontakt! Och funkar gör det med!!!