Publicerat Februari 8, 200719 yr Robert heter jag och bor 5 mil sydväst om Östersund, Jag är en fiskare som blivit jägare. Jag fiskar fortfarande väldigt mycket men jakten tar upp mer och mer tid. Jobbar på en fiskecamp i Härjedalen vilket med tiden har gjort jakten mer intresssant. Jag jagar största delen småvilt och då främst fågel. Jag har en tvåårig pointer tik som heter Kirra som jag lägger mycket tid på. Tycker att jakten med stående fågelhund är hur roligt som helst, speciellt nu när man har en egen hund att arbeta med och se framstegen med. Jaktmässigt sett är det väl inte så mycket mer att säga. Resten får ni fråga om.
Publicerat Februari 8, 200719 yr Hej och välkommen! ;D Har fiskat rätt mycket i Indalsälven harr harr och harr ;D //Roggman66
Publicerat Februari 13, 200719 yr Ännu en fiskare som hälsar dig välkommen! Det tyngsta jag har tagit upp med spö är en gigantisk gren full med sjögurka.... ;D
Publicerat Februari 14, 200719 yr Välkommen! Själv e jag också en forna storfiskare som blivit jakttokig! Har en Bretonhane på 2år snart o nuförtiden hinns det bara med fiske mellan 1juni o 15aug! Resten av året e jakt eller hundträning ;D Ibland smygs ett ul-spö eller flugspö med ut på fjället