Publicerat Februari 7, 20224 yr Detta är en populär post. Låter konstigt... Och sprider... Kan det vara ringarna? Eller baserna? Frågar åt en vän.
Publicerat Februari 8, 20224 yr Författare Detta är en populär post. 34 minutes ago, karelsk blandning said: Måste byta kula och laddas på mer så den stabiliseras. Kan det funka med att vrida pipan så man får lite mer twist i den, eller har jag för mkt twist, så jag ska vrida ut den åt andra hållet? Tur att man har ett bra skruvstäd,rörtång och en Crème brûlée-brännare, utifall man ska göra pipjobb.
Publicerat Februari 8, 20224 yr 1 hour ago lindgren sa: Kan det funka med att vrida pipan så man får lite mer twist i den, eller har jag för mkt twist, så jag ska vrida ut den åt andra hållet? Tur att man har ett bra skruvstäd,rörtång och en Crème brûlée-brännare, utifall man ska göra pipjobb. skjut och njut! Utrustningen har snart justerat in sig ska du se. Några mer skott genom pipan så är du hemma och skjuter 0,1moa grupper på 900m
Publicerat Februari 8, 20224 yr 6 hours ago lindgren sa: Kan det funka med att vrida pipan så man får lite mer twist i den, eller har jag för mkt twist, så jag ska vrida ut den åt andra hållet? Tur att man har ett bra skruvstäd,rörtång och en Crème brûlée-brännare, utifall man ska göra pipjobb. Ordentligt med värme före kan underlätta.