Publicerat Februari 9, 200719 yr Sådär ja... vad är tanken med det här bygget då? Finns det en köpare eller är det läge att lägga ett bud?
Publicerat Februari 9, 200719 yr Författare Dahla: Sådär ja... vad är tanken med det här bygget då? ska kamra den i 7mm-08 samt förse den med laminatkolv, utöver det så är inte planerna absoluta änn. Finns det en köpare eller är det läge att lägga ett bud? har inte tänkt mycket på det, jag ska iaf försöka få den med mig hem till Sverige. kommer hem i början av Maj och en till två månader efter det så bör jag kunna ta på mig vissa arbeten. Mvh Lalle
Publicerat April 20, 200719 yr Se där ja! Då har på G ett nytt projekt som säkert blir lika fint som övriga han har visat upp våran lalle-skåne. Det ser ju ut att kunna bli något bra av detta också. Fortsätt att lägg in foton så blir det bra.
Publicerat April 23, 200719 yr Författare Äntligen sa har Remingtonen blivit blånerad. kommer nog inte lägga upp mer bilder förrän vapnen är hemma. kommer skicka dom via en exportör så det dröjer nog en månad eller två innan ni ser slut resultaten. Mvh Lalle