Publicerat April 22, 20224 yr Köpte två fästen till zg47an jag väntar licens på och började fundera om det finns nya ringar som passar på skenorna?
Publicerat April 26, 20224 yr Författare Ingen som vet om det finns några 30mm ringar till dom här montagen.
Publicerat April 26, 20224 yr Det är en bagatell att passa in ringar till denna skena. En svarv, en skruv och lite "know how" Men jag fattar inte varför du vil ha skenan? Skruvförband på skruvförband..... En par Warne ringar för BRNO är mycket bättre.
Publicerat April 26, 20224 yr Du kan ta Blaser ringar eller Optilock eller vad som helst med en skruv i botten, och antingen svarva av så dom passar i hålen- eller svarva en distans som passar. Nemas problemas 😉
Publicerat April 26, 20224 yr Författare 4 hours ago Dansken sa: Det är en bagatell att passa in ringar till denna skena. En svarv, en skruv och lite "know how" Men jag fattar inte varför du vil ha skenan? Skruvförband på skruvförband..... En par Warne ringar för BRNO är mycket bättre. Optiloc blir ju samma sak typ bas och ring sen har det fungerat utmärkt för mig. Warne har jag fått byta rekyl stopp på två gånger, sen hade jag tänkt testa om det fungerar att byta mellan olika sikten monterade på skenorna. Sen att dom här mottagen var billigare än en ny warne ring gör att jag tänkte testa om det fungerar.
Publicerat Mars 3, 20233 yr Författare Köpte i höstas på annons ett par Warner fästen som skulle passa till zg47 an. Idag då jag tog fram och tänkte sätta dit dem och efter jag skruvat isär bössan så öppnar jag paketet och dem såg inte ut som dom 25mm jag hade. Nå testade och det fungerade inte, läste på paketet och där står det 16mm. Är det till någon mindre låda eller? Så ett par såna fästen i 30mm finns om någon behöver.
Publicerat Mars 3, 20233 yr Dom "små" BRNO har 16 mm lax. "Storebror" BRNO har 19 mm lax med rekylklack på den bakre. Vill minnas att Tikka lax passar om man löser problemet med rekylstoppet.
Publicerat Mars 4, 20233 yr Författare 18 hours ago Dansken sa: Dom "små" BRNO har 16 mm lax. "Storebror" BRNO har 19 mm lax med rekylklack på den bakre. Vill minnas att Tikka lax passar om man löser problemet med rekylstoppet. Då var det som jag gissade.
Publicerat Mars 6, 20233 yr https://www.kozap.cz/produkty/puskohledove-montaze/ Kozap gör trevliga och prisvärda montage. Mycket bra kundservice likaså..