Publicerat Februari 11, 200719 yr För hundföraren http://www.blaser.de/R_93_Professional_Cam...0.html?&L=1 för den som vill ha något extra http://www.blaser.de/R_93_Professional_Cam...amp;L=1&L=1
Publicerat Februari 13, 200719 yr Författare tycker natural stone varianten är snyggare än den vanliga professional och en hardwood blaze hade ju varit perfekt i kompination med en kort pipa i en grövre kaliber osm hundförar pang om inget annat hade den väl retat någon
Publicerat Februari 13, 200719 yr Hörde häromsistens att var 5e bössa såld i europa hagel eller kula numera kommer från Blaser. Har skjutit med R93 en hel del och det är bra och framförallt oömma bössor i offroad och prof. och för alla återköpare med ett år gamla Blasers är ju dessa färgval ett måste
Publicerat Februari 13, 200719 yr Har skjutit med R93 en hel del och det är bra och framförallt oömma bössor... Ja! du ser då! det kanske blir folk av dig med! ;D ;D ;D mvh johan
Publicerat Februari 14, 200719 yr Har en bekant som har en R93a. Vet inte modellen men den har såna där gummiinlägg på stocken iaf och dom har börjat lossna ??? Ingen bössa man ärver från farfar direkt verkar det som : Förlåt nu solkade jag ner eran glädjetråd ;D Ha de!
Publicerat Februari 14, 200719 yr Författare dom första proffesional stockarna har ofta detta problemmet men kontaktar han sin handlare så löser dom det till han är en garanti sak, dom skickar iväg stocken och den kommer tillbaka med nya paneler
Publicerat Februari 14, 200719 yr Sådär ja, då var jag ägare till en Blaser R93 jag också ;D jag hoppas att bössan skjuter riktigt bra, fast det kanske beror lite på han som håller i stocken också
Publicerat Februari 15, 200719 yr Sådär ja, då var jag ägare till en Blaser R93 jag också jag hoppas att bössan skjuter riktigt bra, fast det kanske beror lite på han som håller i stocken också Vilken modell och kaliber. Blev sugen på en sån här i kaliber 8x57! http://www.blaser.de/R_93_Offroad_Tracking...0.html?&L=1 Ps. Någon som vet skillnaden mellan en Offroad Tracking och en Professional Tracking ???
Publicerat Februari 15, 200719 yr Skillnaden mellan offroad och professional ligger i greppytorna på kolven...nästan egalt funktionellt men det ser åtminstone mindre plastigt ut. MVH
Publicerat Februari 15, 200719 yr Vilken modell och kaliber. Jag köpte den enklaste varianten som heter "Offroad" i kaliber 93x62. Det var en butik där jag bor som höll på att lägga ner vapenavdelningen så jag köpte loss den för 8500kr (helt ny)!!
Publicerat Februari 16, 200719 yr J...så jag köpte loss den för 8500kr (helt ny)!! ofyfan! du har ju blivit blåst, men ok, jag köper loss den av dig för 5000:- för o va lite sjysst.... : ;) ;D ;D ;D
Publicerat Februari 16, 200719 yr ofyfan! du har ju blivit blåst, men ok, jag köper loss den av dig för 5000:- för o va lite sjysst.... : ;) ;D ;D ;D Det var omtänksamt av dig att "rädda" mig men jag får nog stå mitt kast ;D Ps. jag hojtar till om jag ångrar mig Ds
Publicerat Februari 16, 200719 yr Hade jag fått loss en lika billigt som C_Jannesson så hade jag nog kunna tänka mig att besvära garderoben med en blaser : ;D
Publicerat Februari 16, 200719 yr Tycker min Blaser känns som en Husqvarna motorsåg, funkar alltid, skjuter bra men inget man ligger och pussar på i sängen kanske...
Publicerat Februari 21, 200719 yr De ska släppa rimfire kit och ett par andra nya kalibrar under året. Amerika marknaden har bett att få pipor i .400 H&H bland annat. mvh Dard
Publicerat Februari 25, 200719 yr Tycker min Blaser känns som en Husqvarna motorsåg, funkar alltid, skjuter bra men inget man ligger och pussar på i sängen kanske... Oh jag tar med mig min r93 luxus ner i sängen vilken dag som helst. ;D ;D