Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Blaser nyheter

Featured Replies

Publicerat

Hur beter dom sig för att få R93an fulare för varje år ;D ;)

Publicerat
  • Författare

tycker natural stone varianten är snyggare än den vanliga professional och en hardwood blaze hade ju varit perfekt i kompination med en kort pipa i en grövre kaliber osm hundförar pang om inget annat hade den väl retat någon :)

Publicerat

Hörde häromsistens att var 5e bössa såld i europa hagel eller kula numera kommer från Blaser.

Har skjutit med R93 en hel del och det är bra och framförallt oömma bössor i offroad och prof. och för alla återköpare med ett år gamla Blasers är ju dessa färgval ett måste ;)

Publicerat
Har skjutit med R93 en hel del och det är bra och framförallt oömma bössor...

Ja! du ser då! det kanske blir folk av dig med! ;D ;D ;D

mvh johan

Publicerat

Har en bekant som har en R93a. Vet inte modellen men den har såna där gummiinlägg på stocken iaf och dom har börjat lossna ??? Ingen bössa man ärver från farfar direkt verkar det som ::) Förlåt nu solkade jag ner eran glädjetråd ;):P ;D Ha de!

Publicerat
  • Författare

dom första proffesional stockarna har ofta detta problemmet men kontaktar han sin handlare så löser dom det till han är en garanti sak, dom skickar iväg stocken och den kommer tillbaka med nya paneler

Publicerat

Sådär ja, då var jag ägare till en Blaser R93 jag också  ;D jag hoppas att bössan skjuter riktigt bra, fast det kanske beror lite på han som håller i stocken också  ;)

Publicerat
Sådär ja, då var jag ägare till en Blaser R93 jag också  jag hoppas att bössan skjuter riktigt bra, fast det kanske beror lite på han som håller i stocken också 

Vilken modell och kaliber.

Blev sugen på en sån här i kaliber 8x57!

Ps. Någon som vet skillnaden mellan en Offroad Tracking och en Professional Tracking ???

Publicerat

Skillnaden mellan offroad och professional ligger i greppytorna på kolven...nästan egalt funktionellt men det ser åtminstone mindre plastigt ut.

MVH

Publicerat
Vilken modell och kaliber.

Jag köpte den enklaste varianten som heter "Offroad" i kaliber 93x62. Det var en butik där jag bor som höll på att lägga ner vapenavdelningen så jag köpte loss den för 8500kr (helt ny)!!

Publicerat
J...så jag köpte loss den för 8500kr (helt ny)!!

ofyfan! du har ju blivit blåst, men ok, jag köper loss den av dig för 5000:- för o va lite sjysst.... ::);) ;) ;D ;D ;D

Publicerat
ofyfan! du har ju blivit blåst, men ok, jag köper loss den av dig för 5000:- för o va lite sjysst.... ::);) ;) ;D ;D ;D

Det var omtänksamt av dig att "rädda" mig  ;) men jag får nog stå mitt kast  ;D

Ps. jag hojtar till om jag ångrar mig  :D Ds

Publicerat

Hade jag fått loss en lika billigt som C_Jannesson så hade jag nog kunna tänka mig att besvära garderoben med en blaser ::);) ;D

Publicerat

Tycker min Blaser känns som en Husqvarna motorsåg, funkar alltid, skjuter bra men inget man ligger och pussar på i sängen kanske...

Publicerat

De ska släppa rimfire kit och ett par andra nya kalibrar under året. Amerika marknaden har bett att få pipor i .400 H&H bland annat.

mvh

Dard

Publicerat

Nån som vet hur mycket octagonen går loss på?

Publicerat
Tycker min Blaser känns som en Husqvarna motorsåg, funkar alltid, skjuter bra men inget man ligger och pussar på i sängen kanske...

Oh jag tar med mig min r93 luxus ner i sängen vilken dag som helst. ;D ;) ;D