Publicerat Maj 30, 20223 yr Hej jag och pappa köpte en köttkvarn från en ica-butik i Haninge för 10+ år sedan när de inte längre fick tillstånd att mala färs i butiken. Så sedan dess har den inte använts. Tre knivsatser varav en helt NYSLIPAD finns till. Planen var att den skulle användas i vårt slaktrum med tillbyggt kylrum. Tyvärr blev det inte färdigt förrän pappa blev för trött i kroppen. Nu har pappa gått bort och intresset för detta projekt dog med honom… nu tänker jag sälja köttkvarnen och det oanvända kylaggregat och kyldörr som vi köpte. Jag skulle behöva hjälp med värdering och vad ni tycker jag ska ta för kvarnen.
Publicerat Maj 30, 20223 yr 9 minutes ago lindgren sa: Jag tillför inte något annat än... Det där ÄR EN JÄLVA bra kvarn! Känner mig tvingad att sekundera Lindgren då kompisen har en sån i slaktboden, den där kvarnen är HELT SINNESJUKT BRA!!!
Publicerat Maj 30, 20223 yr Kolla om du hittar att det säljs några såna, googla på namn och modell. Sett att det går mindre såna för 5-10 och nån större för lite till. Om det sen är rätt pris vet jag inte. Effektiva är dem.