Publicerat Juni 18, 20224 yr Detta Ă€r en populĂ€r post. Den ras som tidigare döptes till Cocktel hĂ€r inne kommer nu att fĂ„ en stavelse till som blir Labđ. Smilla Ă€r pĂ„ tjocken sĂ„ det blir nĂ„gra valpar, och en tik kommer sjĂ€lvklart att stanna i huset dĂ„ Sita börjar bli till Ă„ren. För er som inte kĂ€nner igen trĂ„den dĂ€r Izza förlorade ena ögat och klĂ€ckte ut ett gĂ€ng valpar efter en för mig okĂ€nd tjuvparning med den kĂ„te Jack som dĂ„ fanns i huset. NĂ„gon av de beryktade moddare fĂ„r gĂ€rna lĂ€nka till den trĂ„den hĂ€r, dĂ„ jag glömt hur man görđ. Smilla Ă€r 50% Jaktcocker och 50% Wachtel och hanen som hon Ă€r parad med Ă€r 50% Jaktlabbe och 50% Wachtel, dĂ€rav den nya rasen Labcocktel. Det finns nĂ„gra Ă€gare till Smillas syskon hĂ€r inne pĂ„ Jaktsidan (tĂ€nkte fört skriva Robsoftđ€Ł), som gĂ€rna fĂ„r dela med sig lite bilder och annat i trĂ„den. HĂ€r Ă€r i alla fall Smilla som unghund. Och hĂ€r Ă€r Ă€ven den blivande fadern Nero med pĂ„ bild som Ă€r 50/50 Jaktlabbe Wachtelđ Och hĂ€r Ă€r resultatet ifrĂ„n deras tvĂ„ dejter pĂ„ röntgen bildđ. Det blir 6 st blandisar som jag hoppas med tanken pĂ„ förĂ€ldrarna de perfekta sĂ„t hundarna som kommer att jaga allt samt vara ena jĂ€vlar pĂ„ att stĂ€lla gris pĂ„ ett klokt sĂ€tt om de fĂ„r pappas generâ€ïž  Â
Publicerat Juni 18, 20224 yr Detta Ă€r en populĂ€r post. DĂ„ var det igen en nyregistrerat medlem som börjar sitt första inlĂ€gg hĂ€r med att krĂ€nga blandraser. Skriv lite om dig sjĂ€lv först.... Annars fĂ„r jag hĂ€nvisa dig till blocket.se đ€Łđ€Łđ€Ł
Publicerat Juni 18, 20224 yr Författare Detta Ă€r en populĂ€r post. 12 minutes ago Dansken sa: DĂ„ var det igen en nyregistrerat medlem som börjar sitt första inlĂ€gg hĂ€r med att krĂ€nga blandraser. Skriv lite om dig sjĂ€lv först.... Annars fĂ„r jag hĂ€nvisa dig till blocket.se đ€Łđ€Łđ€Ł GubbjĂ€velđ€Ł. (Du fĂ„r lĂ„na det namnet av jonsson ett tagđ).
Publicerat Juni 20, 20224 yr PĂ„ 2022-06-18 at 19:29 faxe sa: GubbjĂ€velđ€Ł. (Du fĂ„r lĂ„na det namnet av jonsson ett tagđ). NOLLĂ TTA
Publicerat Juni 24, 20224 yr Författare Detta Ă€r en populĂ€r post. Valparna Ă€r ute och mĂ„r brađ. Det vart 2 tikar och 4 hanar med bra viktđ.
Publicerat Juni 25, 20224 yr 5 hours ago faxe sa: Valparna Ă€r ute och mĂ„r brađ. Det vart 2 tikar och 4 hanar med bra viktđ. Grattis till barnbarnen morfar!
Publicerat Juni 25, 20224 yr Författare 3 hours ago lsjonsson sa: Grattis till barnbarnen morfar! Massor av tack Gubbeâ€ïžđđ.
Publicerat Juni 25, 20224 yr Författare 7 hours ago Namibia sa: En stolt morbror Collins gratulerar fina syrran! Smilla tackarđ„°.
Publicerat Juni 27, 20224 yr Författare 15 hours ago Hipshot sa: Rolig fĂ€rg pĂ„ dem, kommer de bli sĂ„ ljusa nĂ€r de Ă€r "klara"? Jag tror de som Ă€r hel ljusa nu kommer att fĂ„ lite dragning Ă„t rött. De flĂ€ckiga ser ut att bli skimlar.đ.Mamma Smilla ha lite dragning Ă„t rött. Den ljusa fĂ€rgen har jag mĂ€rkt att den Ă€r perfekt i skogen, dĂ„ ingen kan sĂ€ga att de inte sĂ„g hundenđ.
Publicerat Juli 2, 20224 yr Författare Detta Ă€r en populĂ€r post. Nu Ă€r valparna en dryg vecka gamla och de vĂ€xer pĂ„ brađ.  Â
Publicerat Juli 5, 20224 yr Författare Detta Ă€r en populĂ€r post. En fin bild pĂ„ Smilla och en av pojkarnaâ€ïž.  Â
Publicerat Juli 7, 20224 yr Författare Detta Ă€r en populĂ€r post. Nu har de öppnat ögonen och fĂ„tt klorna klippta för första gĂ„ngen. Det vart en riktig persđŻ, jag har tydligen glömt hur jĂ€vliga de kan varađ.
Publicerat Juli 7, 20224 yr 1 hour ago faxe sa: Nu har de öppnat ögonen och fĂ„tt klorna klippta för första gĂ„ngen. Det vart en riktig persđŻ, jag har tydligen glömt hur jĂ€vliga de kan varađ. SĂ„dan valp/hund sĂ„dan husse!
Publicerat Juli 7, 20224 yr Författare 10 minutes ago lsjonsson sa: SĂ„dan valp/hund sĂ„dan husse! Jag Ă€r inte bara jĂ€vlig, utan en riktig gubbjĂ€vel!!đ.
Publicerat Juli 7, 20224 yr 9 minutes ago faxe sa: Jag Ă€r inte bara jĂ€vlig, utan en riktig gubbjĂ€vel!!đ. ...och en riktig NOLLĂ TTA!
Publicerat Juli 10, 20224 yr 39 minutes ago faxe sa: HĂ€r serveras det tutten pĂ„ ryggđđ  Du kan ju behöva en tissetĂ„r spenljummen mjölk ocksĂ„!
Publicerat Juli 10, 20224 yr Författare 1 hour ago lsjonsson sa: Du kan ju behöva en tissetÄr spenljummen mjölk ocksÄ! Mjölk ska vara kall!!!!
Publicerat Juli 10, 20224 yr 1 hour ago faxe sa: Mjölk ska vara kall!!!! Men barn ska ju ha spenljummen mjölk. Du Àr ju yngre Àn jag NollÄtta!
Publicerat Juli 16, 20224 yr Författare Moster Sita fÄr hÀlsa pÄ en av guldklimparna. /Matte Fixa