Publicerat September 10, 20223 yr Detta är en populär post. Colt har funnit sig tillrätta. Han måste vara den coolaste valp som fötts!!! Biter inte nämnvärt på något ajaj och har lärt sig att ligga i soffan som mej 😁😁😁😁
Publicerat September 19, 20223 yr Författare 19 hours ago Ken1 sa: Leka???? Snart är det fjädrar som ligger där i stället för blommor😁😁.
Publicerat September 19, 20223 yr Författare Detta är en populär post. Apropå fjädrar, så är det jävligt många i en dunkudde😡😡 . Tänkte slöa på soffan när jag kom hem ifrån jobbet, det blev till att städa i stället🙄🙄.
Publicerat September 19, 20223 yr 46 minutes ago faxe sa: Apropå fjädrar, så är det jävligt många i en dunkudde😡😡 . Tänkte slöa på soffan när jag kom hem ifrån jobbet, det blev till att städa i stället🙄🙄. Om du har gjort lumpen nollåtta så har du fått lära dig att städa också! ...och det har jag vetat länge! Dock ohyggligt lång fördröjningseffekt, detta har ju vi visst om i mååånga år….. Men att få fjollträsk gökarna att bekänna sig som nationella intellektuella belastningar kmr aldrig ske, även om så folk stod och trampade dom på halsarna i fåfänga försök att få dom att erkänna… Märkligt folk! Ha det Nollåtta!
Publicerat September 19, 20223 yr Författare 8 minutes ago lsjonsson sa: Om du har gjort lumpen nollåtta så har du fått lära dig att städa också! Ing 3 81-82 gubbe!!!
Publicerat September 22, 20223 yr Författare 19 hours ago Islänningen sa: Hade gärna, men motståndarlaget har övertag i frågan. Det brukar lösa sig med en familje titt😉.
Publicerat Juni 5, 20232 yr Författare Detta är en populär post. Här kommer två bilder på Sally från i våras❤️. Jag har även fått en skitbra bild på Colt med lill husse (Ken1s Junior), väntar på godkännande av honom så kommer den bilden oxå.
Publicerat Juni 5, 20232 yr Författare Detta är en populär post. Och här kommer en bild på Colt med husse👍. Snacka om att labbe generna (25%) har tagit över där.
Publicerat Juni 23, 20232 yr Detta är en populär post. Om jag inte har helt fel så är det 1års dag i dag. Nåja glass går ner i allafall 😃
Publicerat Juni 24, 20232 yr Författare Detta är en populär post. Visst så är det 1 år, så det vart leverpastej tårta för Sally❤️😀.
Publicerat Juni 24, 20232 yr 42 minutes ago faxe sa: Visst så är det 1 år, så det vart leverpastej tårta för Sally❤️😀. Får vi inte se hur jycken hanterar det levande ljuset?
Publicerat Juni 24, 20232 yr Författare 25 minutes ago lsjonsson sa: Får vi inte se hur jycken hanterar det levande ljuset? Hade hon fått chansen så skulle det oxå ätits upp😀