Publicerat Juli 15, 20223 yr Detta är en populär post. Sådär ja äntligen fått tummen ur och laddat upp några 200gn FTX så imorgon blir det provskjutning 😃
Publicerat Juli 16, 20223 yr Författare Detta är en populär post. Test sköt idag. Helt klart nöjd,hade halv bra stöd i bänk. Min laddning skjuter ganska identisk med fabriks ammo. 46mm mellan dom yttre skotten 😃😃😃
Publicerat Juli 16, 20223 yr Författare 7 minutes ago LGH sa: Kul! Bygel, kanske Win 94, antar jag? Det är bra död i kaliber .35! Bygel ja men en Marlin 336 👍
Publicerat Juli 20, 20223 yr Det där måste ju vara en mindre kanon..så pass liten hylsa och 200 gr blydagg typ? Tveklöst effektivt verktyg!!
Publicerat Juli 20, 20223 yr Jag kör med Hornady 250 gr till 358 win 🙂. Nu vet jag ju inte hur stor skillnad det är på hylsorna mellan dessa kalibrar. Ken1 jag skall försöka komma ihåg att ta med mig de Hornady 200 gr rn jag har i Åkersberga när jag är där nästa gång. PS: Det är lite fegt att köra med FTX i ett rörmag😁😁😁.
Publicerat Juli 21, 20223 yr Jag har Hornady 200 gr Interlock rundnos, som jag inte kommer använda. Vill du ha dem för test? Porto plus en liten slant till Läkare utan gränser kanske? 🙂
Publicerat Juli 21, 20223 yr Författare 1 hour ago Dr Krall sa: Jag har Hornady 200 gr Interlock rundnos, som jag inte kommer använda. Vill du ha dem för test? Porto plus en liten slant till Läkare utan gränser kanske? 🙂 Låter intressant. Skickar pm.