July 25, 20223 yr Undrar om någon har en tom 1kg burk med Vithavuori krut som har lust att väga den? Tack!
July 25, 20223 yr 1 hour ago, hs_merkel said: Undrar om någon har en tom 1kg burk med Vithavuori krut som har lust att väga den? Tack! KISS metoden = häll ut krutet och väg burken sen tillbaka med krutet = KLART
July 25, 20223 yr Author 13 minutes ago tecno sa: KISS metoden = häll ut krutet och väg burken sen tillbaka med krutet = KLART Har inge lämpligt att hälla det i annars hade jag gjort det. Så chansade att någon satt på en tom
July 25, 20223 yr 7 minutes ago, hs_merkel said: Har inge lämpligt att hälla det i annars hade jag gjort det. Så chansade att någon satt på en tom Kastruller finns väl i köket?
July 25, 20223 yr Author 5 minutes ago tecno sa: Kastruller finns väl i köket? Jo hade de varit så enkelt hade jag redan gjort det. Nu vägde jag bara totalen, och har inte burken hemma
July 25, 20223 yr Author 57 minutes ago älg sa: Tömde en burk VV133 nyss. Den väger 93,28 gram. Tack! Då har jag någe att gå på
July 25, 20223 yr Nån som har en full burk hemma borde kunna verifiera det genom att väga hela burken och sen dra bort ett kilo. Men det är förstås möjligt att vikten på krutet inte är exakt ett kilo, även om det förmodligen inte diffar mycket.
July 28, 20223 yr Om det nu är så jävla noga......så vägde jag 2 st oöppnade burkar N133 och det blev trummvirvel : 1097g på den första och 1106g på den andra är ni nöjda nu era anala tomburks samlare?