Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Köpa liknande keps?

Featured Replies

Publicerat

Hejsan!

Är det någon som vet var man kan köpa liknande kepsar?

Webshopar osv fungerar bra!

Intresserad av alla möjliga sidor och affärer.

MVH

JAKT111-042_1133.jpg

Publicerat
Hejsan!

Är det någon som vet var man kan köpa liknande kepsar?

Webshopar osv fungerar bra!

Intresserad av alla möjliga sidor och affärer.

MVH

JAKT111-042_1133.jpg

Holmgrens i Vinslöv hade sånna när jag var där sist, det var i höstas å andra sidan.
Publicerat

Måste pusha lite för min gamla klasskamrat Magnus Perssons affär Fleninge jakt och fritid utanför Helsingborg, han är rätt stor på greve kläder och dylika plagg.

MVH

Publicerat

Annars har du ju hos "SWEDTEAM".

Ny katalogen på sid 39. 545:-

Kolla annars på nätet. www.swedteam.se Sök på "Timber exklusiv"

post-1121-1171640081_thumb.jpg

Publicerat

545 spänn för en mongokeps :o :o ??? ;) ;) ;D ;D

Publicerat

skulle inte du ev till scottland ?? handla där istället kostar ca hälften, dessutom har dom ofta i en mängd olika varianter, färger tyger mm

Publicerat
545 spänn för en mongokeps :o :o ??? ;) ;) ;D ;D

Tror det är dags att införa en tråd på jaktsidan där vi sparar alla sjukt bra inlägg. Jag röstar för att detta inlägg ovan ska in där  ;D ;D

Mvh!

Publicerat
skulle inte du ev till scottland ?? handla där istället kostar ca hälften, dessutom har dom ofta i en mängd olika varianter, färger tyger mm

Jo, jag ska ju det. Bättre att kolla där. Tänkte inte på det!

Tack för alla tips!

MVH

Publicerat
Jo, jag ska ju det. Bättre att kolla där. Tänkte inte på det!

Tack för alla tips!

MVH

Mest troligt får du en bättre kvalitet till ett mkt lägre pris. Fick ett par mollskinns byxor för många år sedan av en kompis som vart över i England. Dom höll i en evighet för 19 pund :D
Publicerat

kolla i seelands katalog,där fanns en gubbmössa för 350kr eller nått

Publicerat
kolla i seelands katalog,där fanns en gubbmössa för 350kr eller nått
Å du springer väl runt i en basebal keppa bakofram förstås, kanske t o m med en liten propeller på toppen. :D
Publicerat

Nej nej RW du förväxlar folk här.. Marterius ägde ngn mössa med propeller på toppen men det var inte ngn normal keps direkt.. Iofs så var den både bakofram och rättvänd samtidigt då den hade skärm både fram och bak för säkerhetsskull  ;D Har nog tom bild på den från Yxlan när vi jagade knipor.

Mvh!

Publicerat
Nej nej RW du förväxlar folk här.. Marterius ägde ngn mössa med propeller på toppen men det var inte ngn normal keps direkt.. Iofs så var den både bakofram och rättvänd samtidigt då den hade skärm både fram och bak för säkerhetsskull  ;D Har nog tom bild på den från Yxlan när vi jagade knipor.

Mvh!

Hahaha, ja den var härlig och i ärlighetens namn ska vi påpeka att det var en riktig jaktmössa/hatt/keps eftersom det var en äkta "Deearstalker" av gammaldags skottskt snitt. Den var dock inte vacker. ;D ;D ;D

Fast egentligen kan jag tycka att det är mer "rätt" med en huvudbonad som är utvecklad just för ändamålet. Härkilla har ju nån keps med skärm fram o bak och den liknar ju en deerstalker på sitt sätt. Vad jag själv kräver av en huvudbonad är att den tar bort regn o sol från ansiktet och att jag ska kunna använda hörselkåpor. Om sen den kan hålla bort regn från att rinna ner i nacken är det ju bra.

• 3 years later...
Publicerat

Hej

Lyfter denna tråd då min swedteam keps är borta! Har kontaktat dom och den borttagen i kollektionen så det är kris.

Någon som vet någon som har något liknande.

\Mats