Publicerat Juli 30, 20223 yr Vad skulle ni lägga era pengar på förutsätt att det är i princip samma pris på alla 3? ATN X-sight 4k pro Pard 008 Sightmark wraith Mvh Joacim
Publicerat Juli 30, 20223 yr Nu har jag ingen längre men har testat på xsight och Pard och av de 2 så lätt PARDen, eftersom det är mindre antal inställningar. Dvs du har tid till annat😂. Men det är min egna lilla tanke.
Publicerat Juli 30, 20223 yr Författare 20 minutes ago JOBEno1 sa: Nu har jag ingen längre men har testat på xsight och Pard och av de 2 så lätt PARDen, eftersom det är mindre antal inställningar. Dvs du har tid till annat😂. Men det är min egna lilla tanke. Tackar 🙏 Less is more är aldrig fel 👍🏻
Publicerat Juli 31, 20223 yr Normalt sätt hade jag sagt emot mig själv då jag är tokig i tekniska prylar, men är det väl mörkt ute och grisarna hörs omkring, då vill man nog inte fibbla med en massa knappar och menyer, för att få till en bra bild.😂