Publicerat Augusti 1, 20224 yr Detta Ă€r en populĂ€r post. Har en Browning-halvis som jag skjuter förhĂ„llandevis bra med. Dedikerad gĂ„s/svartfĂ„gel m.m-bössa som ska kunna köras över med bilen utan att man börjar grĂ„ta. Tyckte dock att den behövde lite piff för att passa i gömslet đ NĂ„gra burkar fĂ€rg frĂ„n Röda StjĂ€rnan och sen har man en redneck bössa đ
Publicerat Augusti 1, 20224 yr Författare Detta Ă€r en populĂ€r post. 3 hours ago Dansken sa: Kom ihĂ„g vart du stĂ€ller dom nu đ Det Ă€r lugnt. Man ger helt enkelt fan i att sĂ€kra och sen petar man i grĂ€set till det sĂ€ger pang! DĂ„ vet man đ
Publicerat Augusti 1, 20224 yr Saknas bara sliten Ford F150 pickup frĂ„n 1970 eller tidigare, duckbill keps, flanellskjorta och slitna snickabyxor jeans sĂ„ Ă€r imagen klar.đ Pickantinnyrail kanske för att bli mer bubba tactical? đ BrĂ€nn knickersen och tweedkepsen. PĂ„ med country o western musiken đ  Â
Publicerat Augusti 2, 20224 yr 23 hours ago charlie sa: Har en Browning-halvis som jag skjuter förhĂ„llandevis bra med. Dedikerad gĂ„s/svartfĂ„gel m.m-bössa som ska kunna köras över med bilen utan att man börjar grĂ„ta. Tyckte dock att den behövde lite piff för att passa i gömslet đ NĂ„gra burkar fĂ€rg frĂ„n Röda StjĂ€rnan och sen har man en redneck bössa đ Kanske tagit upp det förut men du anvĂ€nder vĂ€l speedload funktionen ? suverĂ€nt nĂ€r man stĂ„r eller sitter i gömsle. Â
Publicerat Augusti 2, 20224 yr Författare 3 hours ago culot sa: Kanske tagit upp det förut men du anvĂ€nder vĂ€l speedload funktionen ? suverĂ€nt nĂ€r man stĂ„r eller sitter i gömsle.  Nu Ă€r jag ju hyggligt anglofil och dĂ€rmed konservativ đ€ men speedloaden Ă€r ju lite av Guds gĂ„va till gömsleskytten. Det jag skulle vilja ha Ă€r att kunna ha tvĂ„ i magget, slutstycket lĂ„st och möjligheten att peta i en med speedload nĂ€r man behöver đ. Har för mig det finns pĂ„ Maxusmodellerna
Publicerat Augusti 2, 20224 yr 26 minutes ago hs_merkel sa: Kan nĂ„gon förklara vad speedload Ă€r? NĂ€r du petar in en puppa i magget med öppet slutstycke sĂ„ fixar bössan automagiskt sĂ„ den hamnar i pipan redo att skjutas đ
Publicerat Augusti 3, 20224 yr 9 hours ago TekDr sa: NĂ€r du petar in en puppa i magget med öppet slutstycke sĂ„ fixar bössan automagiskt sĂ„ den hamnar i pipan redo att skjutas đ đ
Publicerat Augusti 3, 20224 yr 11 hours ago charlie sa: Nu Ă€r jag ju hyggligt anglofil och dĂ€rmed konservativ đ€ men speedloaden Ă€r ju lite av Guds gĂ„va till gömsleskytten. Det jag skulle vilja ha Ă€r att kunna ha tvĂ„ i magget, slutstycket lĂ„st och möjligheten att peta i en med speedload nĂ€r man behöver đ. Har för mig det finns pĂ„ Maxusmodellerna VĂ€nta nu ! slutstycket lĂ„st ? utan eller med patron i lĂ€get ? tror du blandar ihop den sk " mag cut off" aktiverar du den sĂ„ kan du ta ur ett skott och slutstycket lĂ€mnas upp hakat, för du sedan fram cut off knappen sĂ„ kastas en patron upp frĂ„n magget,  speed load Ă€r att du med tom bössa öppet slutstycke för in en patron i magget en bit och slĂ€pper den, och dĂ„ slĂ€nger mekanismen upp den i kammaren , man kan göra 4 lagliga skott mkt snabbt pĂ„ det sĂ€ttet .
Publicerat Augusti 3, 20224 yr 5 minutes ago hs_merkel sa: đ Speedload Funktionen kom -53 ,  mag cutoff kom pĂ„ trettiotalet . Idag har Benelli meckat ihop en egen variant som de sĂ€ljer som tillbehör. Â
Publicerat Augusti 3, 20224 yr Författare 2 hours ago culot sa: VĂ€nta nu ! slutstycket lĂ„st ? utan eller med patron i lĂ€get ? tror du blandar ihop den sk " mag cut off" aktiverar du den sĂ„ kan du ta ur ett skott och slutstycket lĂ€mnas upp hakat, för du sedan fram cut off knappen sĂ„ kastas en patron upp frĂ„n magget,  speed load Ă€r att du med tom bössa öppet slutstycke för in en patron i magget en bit och slĂ€pper den, och dĂ„ slĂ€nger mekanismen upp den i kammaren , man kan göra 4 lagliga skott mkt snabbt pĂ„ det sĂ€ttet . Precis vad jag menade men inte skrev đ Finns inte pĂ„ min vad jag hittat iaf đ€. Det Ă€r ju en Sporting Clays, finns mĂ„hĂ€nda inte pĂ„ Sporting modellerna Â
Publicerat Augusti 3, 20224 yr 1 hour ago charlie sa: Precis vad jag menade men inte skrev đ Finns inte pĂ„ min vad jag hittat iaf đ€. Det Ă€r ju en Sporting Clays, finns mĂ„hĂ€nda inte pĂ„ Sporting modellerna  Speed load har du vĂ€l ?  Mag cutoff lĂ„ter mĂ„nne fiffigt om man har jÀÀÀÀÀvligt bra nĂ€rminne đ
Publicerat Augusti 3, 20224 yr 6 hours ago charlie sa: Precis vad jag menade men inte skrev đ Finns inte pĂ„ min vad jag hittat iaf đ€. Det Ă€r ju en Sporting Clays, finns mĂ„hĂ€nda inte pĂ„ Sporting modellerna  Helt rĂ€tt pĂ„ Sporting Clays modellerna finns det inte cutoff.