October 15, 20223 yr Jag har en sånhär rullstukare som på bilden. Och resultatet på hylsorna jag har testat på blir som på den andra bilden. Vad är felet? Jag blir knäpp!?
October 15, 20223 yr Hylsan ser ju helt tom ut. Man måste ha komponenter till rätt höjd före stukning.
October 15, 20223 yr Author 3 minutes ago millen sa: Hylsan ser ju helt tom ut. Man måste ha komponenter till rätt höjd före stukning. Men jag har sett när de rullstukar patroner utan något i. Och det inte alls behöver vara ”rätt” nivå på innehållet innan man stukar. Till skillnad mot stjärnstukning där det är jätteviktigt.
October 15, 20223 yr Author 26 minutes ago millen sa: Hylsan ser ju helt tom ut. Man måste ha komponenter till rätt höjd före stukning. Nu börjar jag ana att jag har fått fel verktyg till jobbet.
October 18, 20223 yr Smörjer du hylsan ? Vanlig mineral motorolja 30w-10 funkar kanon och non scived är bäst men scived funkar , OTP / orlatore tonda plastic Men ta en bild på crimpern beteckningen och hur den ser ut inuti.
October 18, 20223 yr På 2022-10-15 at 11:11 Freddy sa: Nu börjar jag ana att jag har fått fel verktyg till jobbet. Den där är för stjärna men funkar för disk åxå . Eller ska du rulla slug ?