Publicerat Oktober 28, 20223 yr Vad har firat att säga om Beretta 628 E sbs.? Är det nåt att ha och vad bör man i så fall betala?
Publicerat Oktober 29, 20223 yr Har haft en sån trevlig bössa pris beror ju på skick allt från 3000-8000kr ca
Publicerat Oktober 29, 20223 yr Beretta så det fungerar väl men det är ingen nätt slank skapelse som skapar villha-känsla. Nu är ju det högeligen subjektivt. Prismässigt har jag inte en susning.. Men jag tror du kan handla utan att vara orolig för haverier osv.
Publicerat Oktober 31, 20223 yr Författare Verkar ju finnas modell 426 och 626 också. Hittar väldigt lite info om dessa. Nån som har koll?
Publicerat Oktober 31, 20223 yr 2 hours ago aasenheim sa: Verkar ju finnas modell 426 och 626 också. Hittar väldigt lite info om dessa. Nån som har koll? Inte så våldsamt stor skillnad mellan dem egentligen. Desto äldre modell desto bättre gjord, men desto krokigare kolv. Så det är liksom skick och vad man lirar med som får bestämma. Tekniskt sett är det liksom inga större skillnader. Beretta och svs är väl kanske inte den kombinationen jag imponeras sådär våldsamt av..... /T
Publicerat Oktober 31, 20223 yr Författare 19 minutes ago pmt sa: Inte så våldsamt stor skillnad mellan dem egentligen. Desto äldre modell desto bättre gjord, men desto krokigare kolv. Så det är liksom skick och vad man lirar med som får bestämma. Tekniskt sett är det liksom inga större skillnader. Beretta och svs är väl kanske inte den kombinationen jag imponeras sådär våldsamt av..... /T Ok! Och vilken modell är äldst? 426?
Publicerat November 1, 20223 yr 16 minutes ago aasenheim sa: Ok! Och vilken modell är äldst? 426? Vill minnas den heter typ 33 eller nått sånt. 425/426, /T
Publicerat November 1, 20223 yr Författare 1 hour ago pmt sa: Vill minnas den heter typ 33 eller nått sånt. 425/426, /T Tackar, ska åka och titta på en 426:a senare i veckan. Ska vara i hyggligt skick och om den passar någorlunda kanske jag slår till och har som reservbössa.