November 3, 20223 yr Hej allesammans. Jag har sett massa sidor på nätet om blekning av montage, men nu frågar jag hör istället. Min trofé har legat i 12% väteperoxid 3dygn, men tycker inte att det blir bra nog. Har ni några andra idéer att prova nu?
November 3, 20223 yr Vad blir inte bra? Bild. Har du blekt direkt efter kokning eller har det legat länge före?
November 5, 20223 yr Author Den sköts för 2 veckor sedan, tog om hand om det på en gång. men som du ser så är det inte riktigt blekt, ska jag köra med väteperoxid tror du? 😊
November 6, 20223 yr Så hade jag gjort iaf, lindat in i papper/bomull och sen på med peroxid och plast över. Hade älgen nån skada eller nånting när den hade så konstigt horn på ena sidan?
November 6, 20223 yr Köp tapetklister i pulverform & blanda med peroxiden till den blir nästan som kräm,sen smetar du in kraniet/skallen med det. Täck med plast och låt sitta kvar nån dag. Edited November 6, 20223 yr by stefan ändrat i text