Publicerat November 20, 20223 yr Fick det tragiska meddelandet igår att min kära vän å skyttekkolega Janne Stenroos lämnat oss , en Legend har gått i graven vila i frid vännen .
Publicerat November 20, 20223 yr Ja det var tråkigt att höra. Jag har fortfarande kvar den allra första bössan han byggde åt mig, den skjuter fortfarande gudabenådat. Vi brukade säga att det finns säkert dom som är lika bra som Janne men det finns ingen som är bättre!
Publicerat November 20, 20223 yr Fytusan va tråkigt - en förlust för oss alla. Janne och andra vapensbröder fortsätter skyttet på bortabanan.
Publicerat November 20, 20223 yr Författare 26 minutes ago Mad Mike sa: Ja det var tråkigt att höra. Jag har fortfarande kvar den allra första bössan han byggde åt mig, den skjuter fortfarande gudabenådat. Vi brukade säga att det finns säkert dom som är lika bra som Janne men det finns ingen som är bättre! vilken är det ? 243 an ..
Publicerat November 20, 20223 yr En stor förlust!! Även jag har kvar min första Stenroosare. Ska mycket till om den ska lämna mej....
Publicerat November 20, 20223 yr Jag har både pipor och pang från Janne, känns bra att skjuta med en legends skapelser. RIP Jan. /C