Publicerat December 17, 20223 yr Vapex kör en utförsäljning som knappast kan bli mer förvirrande. Bifogar en 61 sidor lång prislista med priser som dras av ”efter orderläggning” 😂 De har verkligen överlevt sig själva den affären.
Publicerat December 17, 20223 yr Jag fattar inte hur det funkar: jag följde länken i mailet jag fick, men hittar inga reapriser
Publicerat December 17, 20223 yr Författare 1 hour ago Dansken sa: Jag fattar inte hur det funkar: jag följde länken i mailet jag fick, men hittar inga reapriser Läs mailets avsnitt ”Hur skall jag vara med”.
Publicerat December 18, 20223 yr Säljer dom ut allting på rea? Ska dom lägga ner firman? Har inte fått något mail men är inte direkt igår jag handlat där.
Publicerat December 18, 20223 yr Författare 2 hours ago karelsk blandning sa: Säljer dom ut allting på rea? Ska dom lägga ner firman? Har inte fått något mail men är inte direkt igår jag handlat där. Det är lite otydligt vad de menar egentligen. Men går att läsa lite i sista stycket här:
Publicerat December 18, 20223 yr Författare 2 hours ago Islänningen sa: Var inne på deras sida igår, och hittade inget om detta Men herre Gud - det står ju i mailet att det inte syns på hemsidan Sämsta rean någonsin…
Publicerat December 18, 20223 yr 2 hours ago exabit sa: Men herre Gud - det står ju i mailet att det inte syns på hemsidan Sämsta rean någonsin… Nu har jag inte fått mailet, och på bilden ovan, så står det bara att webbsidan fortfarande visar orginalpriser. Någon som kan skicka reaprislistan?
Publicerat December 18, 20223 yr Författare 3 hours ago Islänningen sa: Nu har jag inte fått mailet, och på bilden ovan, så står det bara att webbsidan fortfarande visar orginalpriser. Någon som kan skicka reaprislistan? Gör ett försök här: Utförsäljning lista.pdf
Publicerat December 18, 20223 yr Författare 2 hours ago Dr Krall sa: Sorterad efter varunummer…jeezus 😅 Man fick med en XLS-fil också men inget jag vågar öppna mtp virusrisken.
Publicerat December 19, 20223 yr 13 hours ago exabit sa: Gör ett försök här: Utförsäljning lista.pdf 621.75 kB · 22 downloads Spenderade lite tid på att gå igenom deras hemsida. Hittade faktiskt inget av intresse. Dom kulor som jag använder finns inte. Inte heller dom laddprylar som jag kunde tänka mig att skaffa. Finns några kulor för 303 Brittish, som kompisen kanske är intresserad av, nu när @Dansken aldrig skickade info om vad det var han sålde 🙄
Publicerat December 19, 20223 yr Författare 8 hours ago Islänningen sa: nu när @Dansken aldrig skickade info om vad det var han sålde 🙄 Aka "den ofrivillige säljaren" som skyltar med mängder med godis men som aldrig kan ange pris
Publicerat December 19, 20223 yr 8 minutes ago exabit sa: Aka "den ofrivillige säljaren" som skyltar med mängder med godis men som aldrig kan ange pris Precis så!