Publicerat Januari 31, 20233 yr Hej intresserad av denna bergaran. Tänkte ha den som hundförarbössa med ljuddämpare på. Någon som har testat den eller köpt? Skicka gärna lite bilder och förklara vad du tycker om den!
Publicerat Februari 23, 20233 yr Jag har känt på ett gäng Bergara på Astrosweden. Tycker de känns välbyggda och hyfsat balanserade. Men jag upplever att öppningsvinkeln på slutstycket var större än på många andra moderna vapen. Gissar på att den var som förr runt 90 grader, Jag är van vid bössa med runt 70 så det kändes som rörelsen blev stor. Det andra var att på de jag kände på låste tvålägessäkringen bara avtrycket, inte slutstycket. Kan man leva med det så känns det som ett bra och tryggt köp.
Publicerat Mars 10, 20233 yr Är också lite intresserad av den modellen. Någon som vet om någon av handlarna i krokarna runt Uppland/Sthlm säljer Bergara eller är det Astrosweden man behöver ta sig till?
Publicerat Juli 4, 20232 yr Författare Blev tillslut en bergara b14 extreme sporter gen ll med en stqlon xe108. Kommer främst till att användas som hundförarbössa. Mycket nöjd med den än så länge!