Publicerat Mars 13, 20233 yr Det har visat sig vara svårt att få tag på Fasanägg och jag undrar om ni har någon bra kanal till inköp av befruktade ägg till Ringfasan? De som jag varit i kontakt med säger att de återkommer om det blir något över och det blir väldigt osäker leverans eftersom jag vill starta detta nu i vår. Även Rapphöns kan vara intressant Jag tar tacksamt emot tips.
Publicerat Mars 14, 20233 yr Jag har en kontakt utanför Tidaholm som håller på med fasaner. Vet inte om han säljer ägg men jag tror det. Hör av dig om du vill ha kontaktuppgifter.
Publicerat Mars 14, 20233 yr Författare 54 minutes ago kkjon sa: Jag har en kontakt utanför Tidaholm som håller på med fasaner. Vet inte om han säljer ägg men jag tror det. Hör av dig om du vill ha kontaktuppgifter. Tack för svaret Jag skickade ett pm
Publicerat Mars 14, 20233 yr Finns en snubbe här i Roslagen som kränger fågel, oklart om det är kläckta eller ej.. dra ett pm om du vill ha kontakt uppgifter.