Publicerat Mars 16, 20233 yr Han har alltså gjort ett kolfiberhölje och en dämpare av större diameter så man ser att där är en dämpare på en bössa Blaser gjort för att det inte ska se ut som det är en dämpare på…. känns lite som att gå över ån efter vatten att betala mer för silencepipan och sen betala ytterliggare pengar för att bygga om den så det nästan ser ut som en vanlig pipa med dämpare igen 🤔 men jag är ju inte Blasers kundgrupp så jag kommer nog inte någonsin förstå tankebanorna där 🤷♂️
Publicerat Mars 16, 20233 yr Författare 3 hours ago TekDr sa: Han har alltså gjort ett kolfiberhölje och en dämpare av större diameter så man ser att där är en dämpare på en bössa Blaser gjort för att det inte ska se ut som det är en dämpare på…. känns lite som att gå över ån efter vatten att betala mer för silencepipan och sen betala ytterliggare pengar för att bygga om den så det nästan ser ut som en vanlig pipa med dämpare igen 🤔 men jag är ju inte Blasers kundgrupp så jag kommer nog inte någonsin förstå tankebanorna där 🤷♂️ Du har en poäng. Tiden lär utvisa om det blir nån storsäljare.
Publicerat Mars 16, 20233 yr Författare Från RCC’s Instagram: Vi har tagit fram en ny ljuddämpare som passar pá Blaser Silence ( passar även Sauer Silence) Dämparen är som original 31mm som övergar till 50mm och är tillverkad i Carbon ( kolfiber ) Den täcker inte siktbilden mer än originalet pga att den är kortare. Det blir en extremt bra balans när den är sa mycket kortare och lättare n originalet, finns i kaliber .30, 8mm och 9,3 Tillverkas för 47 , 52 och 42cm pipor. I Sverige finns den i 47 och 52cm (52 till 300 magnum ) Den är även delbar enligt bild. Skillnad mot original 110mm kortare 200g lättare 7-8 dB tvstare Pris: 7900:-