Publicerat Mars 27, 20233 yr Jag har blivit erbjuden att assistera med skyddsjakt på gås hos en lokal lantbrukare som har stora problem. Tänkte köpa ett litet gäng gåsbulvaner för att locka ner dem där jag är gömd, och eventuellt en lockpipa. Dessvärre verkar de flesta 12-pack bulvaner kosta skjortan och lite till. Vet att Biltema i varje fall förut hade enklare bulvaner, men det verkar det vara slut med. Några tips på bulvaner jag kan testa utan att behöva pantsätta ett barn eller två?
Publicerat Maj 19, 20233 yr På 2023-03-27 at 17:18 LGH sa: Jag har blivit erbjuden att assistera med skyddsjakt på gås hos en lokal lantbrukare som har stora problem. Tänkte köpa ett litet gäng gåsbulvaner för att locka ner dem där jag är gömd, och eventuellt en lockpipa. Dessvärre verkar de flesta 12-pack bulvaner kosta skjortan och lite till. Vet att Biltema i varje fall förut hade enklare bulvaner, men det verkar det vara slut med. Några tips på bulvaner jag kan testa utan att behöva pantsätta ett barn eller två? fick du tag på bulvaner ? har en kompis som ska sälja åt en kompis och det är fina grejer , och bra pris