Publicerat April 3, 20233 yr Vad finns det att säga om Browning 2000? Cutts med full strut sitter det på. /OlaK
Publicerat April 3, 20233 yr 53 minutes ago OlaK sa: Vad finns det att säga om Browning 2000? Cutts med full strut sitter det på. /OlaK Hade en sån under några år, sköt lerduvor och jagade allt med den, som jag minns det fungerade den med allt, fast borrning dock, har aldrig haft någon bössa med cutts.
Publicerat April 3, 20233 yr 7 hours ago OlaK sa: Vad finns det att säga om Browning 2000? Cutts med full strut sitter det på. /OlaK Rätt kul bössa med det fina patroninkastet från vänster, cutts är ju lite minus Dock vet jag en som har en 71 elr 75 pipa me RUBELE choker extra. Tror det var Val browning som designade den, speedload har den åxå , mata in m tummen och släpp så sitter första pluggen i kammaren ett mkt fin gassystem dessutom rostfritt magrör mm
Publicerat April 3, 20233 yr Bössan vet jag inget om, men strutar till Cutts:en borde alla lite äldre vapenhandlare ha liggandes i gömmorna😁 Jag fick en näve till min😆
Publicerat April 4, 20233 yr Kan höra med min släkting om han vill avyttra choke pipan, han skjuter mest med fasta IC pipan.
Publicerat April 4, 20233 yr Författare 1 hour ago culot sa: Kan höra med min släkting om han vill avyttra choke pipan, han skjuter mest med fasta IC pipan. Det vore trevligt. Har dock inte bestämt mig än om jag ska byta ut 1100 mot denna. Man vet ju vad man har, men inte vad man får. Är lite betänklig vad gäller 24g övningssmällar. 1100 tar allt då den har justerskruvar på gasuttaget.
Publicerat April 4, 20233 yr 12 minutes ago OlaK sa: Det vore trevligt. Har dock inte bestämt mig än om jag ska byta ut 1100 mot denna. Man vet ju vad man har, men inte vad man får. Är lite betänklig vad gäller 24g övningssmällar. 1100 tar allt då den har justerskruvar på gasuttaget. om du inte envisas med de långsammaste 24 g så tror jag nog det funkar, typ Fiocchi fr XXL som det är bra fjutt i
Publicerat April 11, 20233 yr Författare Det blev ett jämnbyte med 1100 kal 20 heavy frame. @culot Du kan kolla upp ev pipförsäljning.
Publicerat April 12, 20233 yr 15 hours ago OlaK sa: Det blev ett jämnbyte med 1100 kal 20 heavy frame. @culot Du kan kolla upp ev pipförsäljning. Det ska jag
Publicerat April 12, 20233 yr 23 hours ago OlaK sa: Det blev ett jämnbyte med 1100 kal 20 heavy frame. @culot Du kan kolla upp ev pipförsäljning. Grattis , det är en kul bössa och du lär dig snabbt kasta in en 4:e polett
Publicerat April 13, 20233 yr Författare 16 hours ago culot sa: Grattis , det är en kul bössa och du lär dig snabbt kasta in en 4:e polett Har haft DA så vänsterinkastet är bekant.😁
Publicerat April 13, 20233 yr 12 minutes ago OlaK sa: Har haft DA så vänsterinkastet är bekant.😁 Lite annan teknik men samma konstruktör
Publicerat April 13, 20233 yr Författare 3 minutes ago culot sa: Lite annan teknik men samma konstruktör Japp. Gillar speed loaden. Måste fixa till en pinne, går i många idag.
Publicerat April 14, 20233 yr På 2023-04-13 at 09:32 OlaK sa: Japp. Gillar speed loaden. Måste fixa till en pinne, går i många idag. Bauhaus har tunna alu rör, gör en alubricka och skruva i en plåtskruv , sedan limmar du den i röret ….. klart och lagligt 👍😎
Publicerat April 26, 20233 yr Författare Bössan hämtad igår. Idag en 23a på trapen med modstruten. Underbart skjutjärn. 😁