Publicerat Februari 17, 200719 yr Kanske dags för en liten presentation nu. ;D *häckat här ett tag nu* Namn: Stefan. Ålder: 34 Bor: en 2a i Vänersborg. Civilstånd: Gift. Yrke: Arbetssökande. dock har jag ett tim jobb på en begravningsbyrå. åker ut och hämtar avlidna. *kan vara tungt både fysiskt och psykiskt ibland* Hobby: Gravera glas, Fiska, Binda flugor, Matlagning, se på film, pilla med små motorer typ tvåtaktare. jag är lite av en mångsysslare. Ska ta jägarexamen i sommar om ekonomin tillåter. läser böckerna nu iallafall. aja det va lite om mig .
Publicerat Februari 17, 200719 yr Välkommen... Roligt med ännu en flugfiskare! Lycka till med examen...
Publicerat Februari 17, 200719 yr Författare Tack! Pertan: mjo, lite fantasilöst kanske men mitt vanliga nick va upptaget så ja fick hitta på nåt. och kom å tänka på en svensk film ja sett där "döden" hette kolavippen och hämtade folk med flakmoppe he he .
Publicerat Februari 17, 200719 yr Tack! Pertan: mjo, lite fantasilöst kanske men mitt vanliga nick va upptaget så ja fick hitta på nåt. och kom å tänka på en svensk film ja sett där "döden" hette kolavippen och hämtade folk med flakmoppe he he . Du kör inte med flakmoppe då Kul att du är här, kan man skicka PM om man behöver en akuthämtning som bör komma bort