Publicerat April 18, 20233 yr Har skjutit båda och det var ingen större skillnad, hängde nog iofs mer på mig än skotten😂 Däremot vill jag minnas att det var något skumt med Fsteel som gjorde att bössan blev sjukt trög att öppna efter avfyrning😬
Publicerat April 18, 20233 yr F steel har väl fått rykte om att vara lite vild i trycket? En del ammo ligger högt annan inte, vet att någon på RS blåste pangen/sidospången i samband med bruk. /C
Publicerat April 19, 20233 yr 14 hours ago OlaK sa: Vilken är att föredra? 24g 7or i båda. Till vilken bössa ? FS är snabbast , sen har jag testat FOB 24 i en Ny Beretta sportbock som den till min förvåning gav skitdåliga bilder ??? Jävligt skumt, trodde att det berodde på just den kombon så vi prova i Auto -5 an som gillar det mesta och den var kass där åxå 😕 Fattar inte , för alla bra grejer finns i poletten …
Publicerat April 19, 20233 yr Jag har bara skjutit Fsteel av dessa två men jag tycker dom är helt ok. Fungerar bra på duvjakten också.
Publicerat April 19, 20233 yr Skjutit något 1 000-tal av bägge, lite snärtiga i rekylen båda två. Skulle gå på dem som är lättast och få tag på och som funkar bra i min bössa, men det krävs ju att man tar sig tid för träffbildsskjutning!
Publicerat April 19, 20233 yr Författare 5 hours ago culot sa: Till vilken bössa ? FS är snabbast , sen har jag testat FOB 24 i en Ny Beretta sportbock som den till min förvåning gav skitdåliga bilder ??? Jävligt skumt, trodde att det berodde på just den kombon så vi prova i Auto -5 an som gillar det mesta och den var kass där åxå 😕 Fattar inte , för alla bra grejer finns i poletten … Browning 2000 ska den va till.
Publicerat April 21, 20233 yr På 2023-04-19 at 13:27 OlaK sa: Browning 2000 ska den va till. FIocchi skulle jag köra men prova för all del lite andra polletter
Publicerat April 26, 20233 yr Författare Tog de sista Fiocchi på XXL i dag. Funkade skitbra på trapbanan. 😁
Publicerat April 26, 20233 yr 52 minutes ago OlaK sa: Tog de sista Fiocchi på XXL i dag. Funkade skitbra på trapbanan. 😁 Tur man har några limpor kvar då 😉
Publicerat Juni 15, 20233 yr Författare Det är ett jävla drag i Fiocchin när de har legat i en varm bil hela dagen. 🤪