Publicerat September 12, 20232 yr Haha jag har sett det, fräck fn, a true bugger helt enkelt.. I den serien finns många sköna klipp.. /C
Publicerat September 12, 20232 yr 3 hours ago Hipshot sa: Klippet har bara legat uppe i 4 dagar så kanske inte? Jag glor inte så mkt på tuben, man jag fick länken av min systers grabb häromdagen och det är ju i vart fall kul att han hittade speedload funktionen och att han verkade gilla bössan.
Publicerat September 13, 20232 yr En sådan i cal 16 skulle jag vilja ha! Den är ju hur cool som helst. Men, den där förbannade vapengarderoben!
Publicerat Oktober 14, 20232 yr För att undvika starta en ny tråd med samma rubrik. Culoten, har du tagit dig en titt på Clever mirage Pro dynamic 28gr us6? Transparant hylsa. Nog en plugg som i grunden är gjord för IPSC..
Publicerat Oktober 16, 20232 yr På 2023-09-13 at 11:53 josc72 sa: En sådan i cal 16 skulle jag vilja ha! Den är ju hur cool som helst. Men, den där förbannade vapengarderoben! har fyra 16 i skåpet
Publicerat Oktober 16, 20232 yr På 2023-10-14 at 20:16 Skaunepaug sa: För att undvika starta en ny tråd med samma rubrik. Culoten, har du tagit dig en titt på Clever mirage Pro dynamic 28gr us6? Transparant hylsa. Nog en plugg som i grunden är gjord för IPSC.. en bly plugg ? tror inte jag provat den , har mest provat lite olika stål plugg härom sistone. Det är jävligt synd att inte utbudet på stål :6 är större , 24:6 vore smutt men de jag provat ( white gold ) är tyvärr så klenladdade att inte de inte drar runt min Auto 5.
Publicerat Oktober 16, 20232 yr 54 minutes ago culot sa: en bly plugg ? tror inte jag provat den , har mest provat lite olika stål plugg härom sistone. Det är jävligt synd att inte utbudet på stål :6 är större , 24:6 vore smutt men de jag provat ( white gold ) är tyvärr så klenladdade att inte de inte drar runt min Auto 5. Ja Precis!
Publicerat Oktober 16, 20232 yr 5 hours ago culot sa: har fyra 16 i skåpet Inte så att du klarar dig med tre... 😏
Publicerat Oktober 17, 20232 yr 18 hours ago josc72 sa: Inte så att du klarar dig med tre... 😏 Jag är mkt noga med att ha skåpet fullt och några är frugans åxå, Jag har dock en sweet sixteen i usa som min kompis köpt för min räkning, den är en 90 talare med choker, men vi har inte riktigt löst hur den ska komma hit. Men då den dagen kommer ska definitivt en 16 avyttras .. Har ju en Standard 16 och en sweet sixteen " över " typ
Publicerat Oktober 17, 20232 yr På 2023-10-16 at 09:15 culot sa: en bly plugg ? tror inte jag provat den , har mest provat lite olika stål plugg härom sistone. Det är jävligt synd att inte utbudet på stål :6 är större , 24:6 vore smutt men de jag provat ( white gold ) är tyvärr så klenladdade att inte de inte drar runt min Auto 5. Finns ju lite kul sportplugg i 24:6, både Eley och B&P gör. Har skjutit B&P 24:6 sista året på lerduvor och det är jäkligt bra träff i dom, även på de där jäkla miljöduvorna. Vet in om Skokloster har några kvar, men sitter på ett par tusen, så vill du testa en ask eller två så går det alltid att ordna.
Publicerat Oktober 18, 20232 yr På 2023-10-17 at 09:30 Knipan sa: Finns ju lite kul sportplugg i 24:6, både Eley och B&P gör. Har skjutit B&P 24:6 sista året på lerduvor och det är jäkligt bra träff i dom, även på de där jäkla miljöduvorna. Vet in om Skokloster har några kvar, men sitter på ett par tusen, så vill du testa en ask eller två så går det alltid att ordna. Ja om dom är lite "drag " i ? Det är för att jag måste ha lite fjong i grejerna till mina auto 5. vi kan säkert hitta nåt skoj att tjingsa med Jag som inte längre tränar för tävling utan Jakt har hellre lite mindre piller i patronen men grövre och det för att man ska sporras att ligga rätt, sen att man får potentare träffar m 6:or är ju bara en fördel.