Publicerat December 9, 20232 yr Ett litet problem. Har blivit utkastad på telefon och dator. Fungerar på paddan, för där har jag inte blivit utkastad på grund av uppdateringar. Nu när jag skall logga in så har jag glömt mitt lösenord. Ok, går ju begära nytt men nu är det så illa att jag har ny mail och med det kan jag inte få en reset. Hur bär jag mig åt för att få till det? Vill ju inte börja om med nytt allting. tacksam för hjälp.Mvh Mats /Takko
Publicerat December 9, 20232 yr Detta är en populär post. 7 hours ago Takko sa: Ett litet problem. Har blivit utkastad på telefon och dator. Fungerar på paddan, för där har jag inte blivit utkastad på grund av uppdateringar. Nu när jag skall logga in så har jag glömt mitt lösenord. Ok, går ju begära nytt men nu är det så illa att jag har ny mail och med det kan jag inte få en reset. Hur bär jag mig åt för att få till det? Vill ju inte börja om med nytt allting. tacksam för hjälp.Mvh Mats /Takko Du kommer inte åt ett "kugghjul" till höger om din visningsbild om du går in på din profil via paddan? Klickar jag där i min profil så kommer man till en flik där epost och lösenord finns angivet och där till höger härom står det "Förändring" i blå text - tycker att det borde gå att ändra uppgifter genom att klicka där. Bara mina fem ören... MVH Alias
Publicerat December 9, 20232 yr Tror som sagt att du via paddan då kan gå in och ändra din egen mail.. Strular det så hör av dej i denna tråd så löser jag det. / Rikard
Publicerat December 16, 20232 yr Författare Hittade inget kugghjul, (halvblind) 😂 men jag hittade att fylla i mailadress, gjorde så och får testa om det finkat imorgon på telefonen
Publicerat December 17, 20232 yr 17 minutes ago Hipshot sa: Återkom annars så löser jag det. Då får du hjälpa @JOBEno1 också, för han kommer inte heller in.
Publicerat December 17, 20232 yr Ehh? Tror jag trocklade in honom nyligen..? Vad är problemet? Dra ett pm..
Publicerat December 18, 20232 yr Författare På 2023-12-17 at 16:02 Hipshot sa: Återkom annars så löser jag det. Har ändrat mail på paddan som är inloggad. Sedan begärt nytt lösen på tel för att kunna byta så jag kan logga in på dator o tel. Svar att det lyckats men kommer inte till min nya mail ändå. Går säkert till den gamla som inte existerar mer…..vad gör jag för tokigt?
Publicerat December 20, 20232 yr På 2023-12-18 at 23:21 Takko sa: Har ändrat mail på paddan som är inloggad. Sedan begärt nytt lösen på tel för att kunna byta så jag kan logga in på dator o tel. Svar att det lyckats men kommer inte till min nya mail ändå. Går säkert till den gamla som inte existerar mer…..vad gör jag för tokigt? Har i flera år belyst problemet att inga mail skickas (eller åtminstone tas emot) från Jaktsidan men det verkar inte finnas möjligheter eller vilja att åtgärda detta. Av okänd anledning ser jag ingen förbättring, om jag uttrycker mig så istället.
Publicerat December 20, 20232 yr På 2023-12-18 at 23:21 Takko sa: Har ändrat mail på paddan som är inloggad. Sedan begärt nytt lösen på tel för att kunna byta så jag kan logga in på dator o tel. Svar att det lyckats men kommer inte till min nya mail ändå. Går säkert till den gamla som inte existerar mer…..vad gör jag för tokigt? Ingen aning.. Dra ett pm till mej, användarnamn och den mailadress du ska ha så kikar jag. Jag kan även byta ditt lösenord om du så önskar. Eller ännu bättre, dra ett mail till rikard@caliburns.se så kan vi ha kontakt även om inloggningen strular.
Publicerat Januari 11, 20242 yr Detta är en populär post. På 2023-12-17 at 16:20 Dansken sa: Då får du hjälpa @JOBEno1 också, för han kommer inte heller in. HALLELUJAH JAG ÄR INNE!!!! tack för hjälpen!❤️💪👍
Publicerat Januari 11, 20242 yr Varsågod.. Är du nu så snäll att 1. ändra ditt lösenord till ngt bättre och 2. se till att spara uppgifterna i de lurar och datorer du använder :- )
Publicerat Januari 12, 20242 yr Jag fick inte nåt mejl när jag försökte registrera mig här så jag kunde inte verifiera min mejl. Försökte från och till i några veckor och sen en dag verkar jag ha blivit registrerad trots att jag inte fått nåt mejl eller verifierat mig 🤔 Edit: de är nu dom senaste veckorna det gäller.
Publicerat Januari 13, 20242 yr 20 hours ago HQA1640 sa: Jag fick inte nåt mejl när jag försökte registrera mig här så jag kunde inte verifiera min mejl. Försökte från och till i några veckor och sen en dag verkar jag ha blivit registrerad trots att jag inte fått nåt mejl eller verifierat mig 🤔 Edit: de är nu dom senaste veckorna det gäller. Det är något strul med forumets mailfunktion, känt sedan tidigare att det strular.. vari strulet består har jag ingen aning om. Hur eller hur, jag såg din ansökan och klickade igenom den var det igår? Jag kan alltså tvinga igenom registreringar och har börjat göra det med folk som är självmarkerande såsom icke-troll eller spam.
Publicerat Januari 13, 20242 yr Ja det var nog igår jag märkte det iallafall, de är ju bra att du kan göra på det sättet! Tack för insläppet! (Brukar inte vara en sån som tackar för sånt, men I detta fall kan det vara befogat 😁)