Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Inloggning

Featured Replies

Publicerat

Ett litet problem. Har blivit utkastad på telefon och dator. Fungerar på paddan, för där har jag inte blivit utkastad på grund av uppdateringar.

Nu när jag skall logga in så har jag glömt mitt lösenord. Ok, går ju begära nytt men nu är det så illa att jag har ny mail och med det kan jag inte få en reset.

Hur bär jag mig åt för att få till det? Vill ju inte börja om med nytt allting.

tacksam för hjälp.Mvh
Mats /Takko

Publicerat

Tror som sagt att du via paddan då kan gå in och ändra din egen mail.. Strular det så hör av dej i denna tråd så löser jag det.

/ Rikard

Publicerat
  • Författare

Testar

Publicerat
  • Författare

Hittade inget kugghjul, (halvblind) 😂

men jag hittade att fylla i mailadress, gjorde så och får testa om det finkat imorgon på telefonen

Publicerat

Återkom annars så löser jag det.

Publicerat
17 minutes ago Hipshot sa:

Då får du hjälpa @JOBEno1 också, för han kommer inte heller in.

Publicerat

Ehh? Tror jag trocklade in honom nyligen..? 

Vad är problemet? Dra ett pm.. 

Publicerat
  • Författare
På 2023-12-17 at 16:02 Hipshot sa:

Har ändrat mail på paddan som är inloggad. Sedan begärt nytt lösen på tel för att kunna byta så jag kan logga in på dator o tel. Svar att det lyckats men kommer inte till min nya mail ändå. Går säkert till den gamla som inte existerar mer…..vad gör jag för tokigt?

Publicerat
På 2023-12-18 at 23:21 Takko sa:

Har ändrat mail på paddan som är inloggad. Sedan begärt nytt lösen på tel för att kunna byta så jag kan logga in på dator o tel. Svar att det lyckats men kommer inte till min nya mail ändå. Går säkert till den gamla som inte existerar mer…..vad gör jag för tokigt?

Har i flera år belyst problemet att inga mail skickas (eller åtminstone tas emot) från Jaktsidan men det verkar inte finnas möjligheter eller vilja att åtgärda detta. Av okänd anledning ser jag ingen förbättring, om jag uttrycker mig så istället.

image.png.49722ab365440e756c189765a0767719.png

Publicerat
På 2023-12-18 at 23:21 Takko sa:

Ingen aning.. 

Dra ett pm till mej, användarnamn och den mailadress du ska ha så kikar jag. Jag kan även byta ditt lösenord om du så önskar. Eller ännu bättre, dra ett mail till rikard@caliburns.se så kan vi ha kontakt även om inloggningen strular.

• 4 weeks later...
Publicerat

Varsågod.. Är du nu så snäll att 1. ändra ditt lösenord till ngt bättre och 2. se till att spara uppgifterna i de lurar och datorer du använder :- )

Publicerat

Jag lovar.

ska bara…………

Publicerat

Jag fick inte nåt mejl när jag försökte registrera mig här så jag kunde inte verifiera min mejl. Försökte från och till i några veckor och sen en dag verkar jag ha blivit registrerad trots att jag inte fått nåt mejl eller verifierat mig 🤔

Edit: de är nu dom senaste veckorna det gäller.

Publicerat
20 hours ago HQA1640 sa:

Jag fick inte nåt mejl när jag försökte registrera mig här så jag kunde inte verifiera min mejl. Försökte från och till i några veckor och sen en dag verkar jag ha blivit registrerad trots att jag inte fått nåt mejl eller verifierat mig 🤔

Edit: de är nu dom senaste veckorna det gäller.

Det är något strul med forumets mailfunktion, känt sedan tidigare att det strular.. vari strulet består har jag ingen aning om. Hur eller hur, jag såg din ansökan och klickade igenom den var det igår? Jag kan alltså tvinga igenom registreringar och har börjat göra det med folk som är självmarkerande såsom icke-troll eller spam. 

Publicerat

Ja det var nog igår jag märkte det iallafall, de är ju bra att du kan göra på det sättet!

Tack för insläppet! (Brukar inte vara en sån som tackar för sånt, men I detta fall kan det vara befogat 😁)