Hoppa till innehÄll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋼) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Inloggning

Featured Replies

Publicerat

Ett litet problem. Har blivit utkastad pÄ telefon och dator. Fungerar pÄ paddan, för dÀr har jag inte blivit utkastad pÄ grund av uppdateringar.

Nu nÀr jag skall logga in sÄ har jag glömt mitt lösenord. Ok, gÄr ju begÀra nytt men nu Àr det sÄ illa att jag har ny mail och med det kan jag inte fÄ en reset.

Hur bÀr jag mig Ät för att fÄ till det? Vill ju inte börja om med nytt allting.

tacksam för hjÀlp.Mvh
Mats /Takko

Publicerat

Tror som sagt att du via paddan dÄ kan gÄ in och Àndra din egen mail.. Strular det sÄ hör av dej i denna trÄd sÄ löser jag det.

/ Rikard

Publicerat
  • Författare

Testar

Publicerat
  • Författare

Hittade inget kugghjul, (halvblind) 😂

men jag hittade att fylla i mailadress, gjorde sÄ och fÄr testa om det finkat imorgon pÄ telefonen

Publicerat

Återkom annars sĂ„ löser jag det.

Publicerat
17 minutes ago Hipshot sa:

DÄ fÄr du hjÀlpa @JOBEno1 ocksÄ, för han kommer inte heller in.

Publicerat

Ehh? Tror jag trocklade in honom nyligen..? 

Vad Àr problemet? Dra ett pm.. 

Publicerat
  • Författare
PĂ„ 2023-12-17 at 16:02 Hipshot sa:

Har Ă€ndrat mail pĂ„ paddan som Ă€r inloggad. Sedan begĂ€rt nytt lösen pĂ„ tel för att kunna byta sĂ„ jag kan logga in pĂ„ dator o tel. Svar att det lyckats men kommer inte till min nya mail Ă€ndĂ„. GĂ„r sĂ€kert till den gamla som inte existerar mer
..vad gör jag för tokigt?

Publicerat
PĂ„ 2023-12-18 at 23:21 Takko sa:

Har Ă€ndrat mail pĂ„ paddan som Ă€r inloggad. Sedan begĂ€rt nytt lösen pĂ„ tel för att kunna byta sĂ„ jag kan logga in pĂ„ dator o tel. Svar att det lyckats men kommer inte till min nya mail Ă€ndĂ„. GĂ„r sĂ€kert till den gamla som inte existerar mer

Har i flera Är belyst problemet att inga mail skickas (eller Ätminstone tas emot) frÄn Jaktsidan men det verkar inte finnas möjligheter eller vilja att ÄtgÀrda detta. Av okÀnd anledning ser jag ingen förbÀttring, om jag uttrycker mig sÄ istÀllet.

image.png.49722ab365440e756c189765a0767719.png

Publicerat
PĂ„ 2023-12-18 at 23:21 Takko sa:

Ingen aning.. 

Dra ett pm till mej, anvÀndarnamn och den mailadress du ska ha sÄ kikar jag. Jag kan Àven byta ditt lösenord om du sÄ önskar. Eller Ànnu bÀttre, dra ett mail till rikard@caliburns.se sÄ kan vi ha kontakt Àven om inloggningen strular.

• 4 weeks later...
Publicerat

VarsĂ„god.. Är du nu sĂ„ snĂ€ll att 1. Ă€ndra ditt lösenord till ngt bĂ€ttre och 2. se till att spara uppgifterna i de lurar och datorer du anvĂ€nder :- )

Publicerat

Jag lovar.

ska bara

Publicerat

Jag fick inte nĂ„t mejl nĂ€r jag försökte registrera mig hĂ€r sĂ„ jag kunde inte verifiera min mejl. Försökte frĂ„n och till i nĂ„gra veckor och sen en dag verkar jag ha blivit registrerad trots att jag inte fĂ„tt nĂ„t mejl eller verifierat mig đŸ€”

Edit: de Àr nu dom senaste veckorna det gÀller.

Publicerat
20 hours ago HQA1640 sa:

Jag fick inte nĂ„t mejl nĂ€r jag försökte registrera mig hĂ€r sĂ„ jag kunde inte verifiera min mejl. Försökte frĂ„n och till i nĂ„gra veckor och sen en dag verkar jag ha blivit registrerad trots att jag inte fĂ„tt nĂ„t mejl eller verifierat mig đŸ€”

Edit: de Àr nu dom senaste veckorna det gÀller.

Det Àr nÄgot strul med forumets mailfunktion, kÀnt sedan tidigare att det strular.. vari strulet bestÄr har jag ingen aning om. Hur eller hur, jag sÄg din ansökan och klickade igenom den var det igÄr? Jag kan alltsÄ tvinga igenom registreringar och har börjat göra det med folk som Àr sjÀlvmarkerande sÄsom icke-troll eller spam. 

Publicerat

Ja det var nog igÄr jag mÀrkte det iallafall, de Àr ju bra att du kan göra pÄ det sÀttet!

Tack för inslĂ€ppet! (Brukar inte vara en sĂ„n som tackar för sĂ„nt, men I detta fall kan det vara befogat 😁)