Publicerat December 9, 20232 yr Ett litet problem. Har blivit utkastad pÄ telefon och dator. Fungerar pÄ paddan, för dÀr har jag inte blivit utkastad pÄ grund av uppdateringar. Nu nÀr jag skall logga in sÄ har jag glömt mitt lösenord. Ok, gÄr ju begÀra nytt men nu Àr det sÄ illa att jag har ny mail och med det kan jag inte fÄ en reset. Hur bÀr jag mig Ät för att fÄ till det? Vill ju inte börja om med nytt allting. tacksam för hjÀlp.Mvh Mats /Takko
Publicerat December 9, 20232 yr Detta Àr en populÀr post. 7 hours ago Takko sa: Ett litet problem. Har blivit utkastad pÄ telefon och dator. Fungerar pÄ paddan, för dÀr har jag inte blivit utkastad pÄ grund av uppdateringar. Nu nÀr jag skall logga in sÄ har jag glömt mitt lösenord. Ok, gÄr ju begÀra nytt men nu Àr det sÄ illa att jag har ny mail och med det kan jag inte fÄ en reset. Hur bÀr jag mig Ät för att fÄ till det? Vill ju inte börja om med nytt allting. tacksam för hjÀlp.Mvh Mats /Takko Du kommer inte Ät ett "kugghjul" till höger om din visningsbild om du gÄr in pÄ din profil via paddan? Klickar jag dÀr i min profil sÄ kommer man till en flik dÀr epost och lösenord finns angivet och dÀr till höger hÀrom stÄr det "FörÀndring" i blÄ text - tycker att det borde gÄ att Àndra uppgifter genom att klicka dÀr.  Bara mina fem ören...  MVH Alias
Publicerat December 9, 20232 yr Tror som sagt att du via paddan dÄ kan gÄ in och Àndra din egen mail.. Strular det sÄ hör av dej i denna trÄd sÄ löser jag det. / Rikard
Publicerat December 16, 20232 yr Författare Hittade inget kugghjul, (halvblind) đ men jag hittade att fylla i mailadress, gjorde sĂ„ och fĂ„r testa om det finkat imorgon pĂ„ telefonen Â
Publicerat December 17, 20232 yr 17 minutes ago Hipshot sa: à terkom annars sÄ löser jag det. DÄ fÄr du hjÀlpa @JOBEno1 ocksÄ, för han kommer inte heller in.
Publicerat December 17, 20232 yr Ehh? Tror jag trocklade in honom nyligen..? Vad Ă€r problemet? Dra ett pm..Â
Publicerat December 18, 20232 yr Författare PĂ„ 2023-12-17 at 16:02 Hipshot sa: Ă terkom annars sĂ„ löser jag det. Har Ă€ndrat mail pĂ„ paddan som Ă€r inloggad. Sedan begĂ€rt nytt lösen pĂ„ tel för att kunna byta sĂ„ jag kan logga in pĂ„ dator o tel. Svar att det lyckats men kommer inte till min nya mail Ă€ndĂ„. GĂ„r sĂ€kert till den gamla som inte existerar merâŠ..vad gör jag för tokigt?
Publicerat December 20, 20232 yr PĂ„ 2023-12-18 at 23:21 Takko sa: Har Ă€ndrat mail pĂ„ paddan som Ă€r inloggad. Sedan begĂ€rt nytt lösen pĂ„ tel för att kunna byta sĂ„ jag kan logga in pĂ„ dator o tel. Svar att det lyckats men kommer inte till min nya mail Ă€ndĂ„. GĂ„r sĂ€kert till den gamla som inte existerar merâŠ..vad gör jag för tokigt? Har i flera Ă„r belyst problemet att inga mail skickas (eller Ă„tminstone tas emot) frĂ„n Jaktsidan men det verkar inte finnas möjligheter eller vilja att Ă„tgĂ€rda detta. Av okĂ€nd anledning ser jag ingen förbĂ€ttring, om jag uttrycker mig sĂ„ istĂ€llet. Â
Publicerat December 20, 20232 yr PĂ„ 2023-12-18 at 23:21 Takko sa: Har Ă€ndrat mail pĂ„ paddan som Ă€r inloggad. Sedan begĂ€rt nytt lösen pĂ„ tel för att kunna byta sĂ„ jag kan logga in pĂ„ dator o tel. Svar att det lyckats men kommer inte till min nya mail Ă€ndĂ„. GĂ„r sĂ€kert till den gamla som inte existerar merâŠ..vad gör jag för tokigt? Ingen aning.. Dra ett pm till mej, anvĂ€ndarnamn och den mailadress du ska ha sĂ„ kikar jag. Jag kan Ă€ven byta ditt lösenord om du sĂ„ önskar. Eller Ă€nnu bĂ€ttre, dra ett mail till rikard@caliburns.se sĂ„ kan vi ha kontakt Ă€ven om inloggningen strular.
Publicerat Januari 11, 20242 yr Detta Ă€r en populĂ€r post. PĂ„ 2023-12-17 at 16:20 Dansken sa: DĂ„ fĂ„r du hjĂ€lpa @JOBEno1 ocksĂ„, för han kommer inte heller in. HALLELUJAH JAG ĂR INNE!!!! tack för hjĂ€lpen!â€ïžđȘđ
Publicerat Januari 11, 20242 yr VarsĂ„god.. Ăr du nu sĂ„ snĂ€ll att 1. Ă€ndra ditt lösenord till ngt bĂ€ttre och 2. se till att spara uppgifterna i de lurar och datorer du anvĂ€nder :- )
Publicerat Januari 12, 20242 yr Jag fick inte nĂ„t mejl nĂ€r jag försökte registrera mig hĂ€r sĂ„ jag kunde inte verifiera min mejl. Försökte frĂ„n och till i nĂ„gra veckor och sen en dag verkar jag ha blivit registrerad trots att jag inte fĂ„tt nĂ„t mejl eller verifierat mig đ€ Edit: de Ă€r nu dom senaste veckorna det gĂ€ller.
Publicerat Januari 13, 20242 yr 20 hours ago HQA1640 sa: Jag fick inte nĂ„t mejl nĂ€r jag försökte registrera mig hĂ€r sĂ„ jag kunde inte verifiera min mejl. Försökte frĂ„n och till i nĂ„gra veckor och sen en dag verkar jag ha blivit registrerad trots att jag inte fĂ„tt nĂ„t mejl eller verifierat mig đ€ Edit: de Ă€r nu dom senaste veckorna det gĂ€ller. Det Ă€r nĂ„got strul med forumets mailfunktion, kĂ€nt sedan tidigare att det strular.. vari strulet bestĂ„r har jag ingen aning om. Hur eller hur, jag sĂ„g din ansökan och klickade igenom den var det igĂ„r? Jag kan alltsĂ„ tvinga igenom registreringar och har börjat göra det med folk som Ă€r sjĂ€lvmarkerande sĂ„som icke-troll eller spam.Â
Publicerat Januari 13, 20242 yr Ja det var nog igĂ„r jag mĂ€rkte det iallafall, de Ă€r ju bra att du kan göra pĂ„ det sĂ€ttet! Tack för inslĂ€ppet! (Brukar inte vara en sĂ„n som tackar för sĂ„nt, men I detta fall kan det vara befogat đ)