Publicerat Februari 22, 200719 yr har alltid tafsat på dessa vapen hos haNLDARN MEN VILKEN KVALITE ÄR DET PÅ DOM hur skjuter dom ? hur mycket måste dom göras om innan dom funkar, har hört att trycket är bytt på svensk modellen några såna här på sidan ? mvh. samme
Publicerat Februari 22, 200719 yr Jag har bytt ut alla mina studsare till Rugers. Dock har jag kostat på dem nya trycken. I övrigt MYCKET nöjd. (Och jag är kräsen :-)
Publicerat Februari 22, 200719 yr Jag har en ruger 77 mark 2 och enda problemet har varit stocken som spruckit och trycket är som sagt inte det bästa. Det positva med den enligt mig är en bra säkring och mycket bössa för pengarna. Men nu ska den byttas in mot en Remington 700 vsf.
Publicerat Februari 25, 200719 yr Är helnöjd med mina! Har inte behövt byta trycke på någon av dom...på varminten sitter det standard monterat matchtrycke (justerbart) och på den andra är orginaltrycket polerat tills jag blev nöjd med resultatet....vapensmeden på företaget som jag köpte bössan av fixade trycket... löp å köp ;D
Publicerat Februari 26, 200719 yr Hej, Har haft min Ruger i drygt tio år och har ännu inte haft ett enda problem. Säkringen är bra som nämns, kikarmontagen gillar jag också. De har lite rå slutstycksgång men den funkar alltid. Tyrefors har slipat till mitt trycke som nu är helt underbart. Rostfri med laminatstock har jag och det är nog svårt att hitta en mer oöm bössa, kanske inte den vackraste men den laminaten är en av de snyggare tycker jag. Har funderingar på att skaffa mig en till likadan och pipa om i .375 Ruger och montera rekylbroms i kolven och en uppsättning trevliga öppna riktmedel. mvh Björn
Publicerat Mars 3, 200719 yr Har ändrat mig ska behålla min Ruger till älgjakt det ska på ett aimpoint.