Publicerat Februari 23, 200719 yr Jimbo, om jag inte missminner mig tror jag att Butch Searchy köpte själva konstruktionen av någon annan konstruktör och sedan satte igång att börja smida. Bössan ser helt OK ut men efter att ha kännt på en av hans dbs är jag rädd att även denna skapelse kan vara lite klunsig. Är det sådant har du skall placera pengarna i när du avyttrat dina fiberclass? :-* //Henrik
Publicerat Februari 23, 200719 yr Tyvärr är det som Henrik skriver! Den ser kopiöst klumpig ut för att vara enkelskottare! Så visst, den ser fin ut men frågan är om jag skulle vilja bära runt på den : MVH/Jocke
Publicerat Februari 23, 200719 yr Man behöver ju inte mer än ett skott och varför inte en sådan eller en Ruger #1 i .458 Lott eller ngt annat kul...
Publicerat Februari 23, 200719 yr Nu är det ju så att gillar att hålla i rejäla doningar! Vare sig det gäller vapen, kvinnor eller annat! Oj då! Vad ska jag då välja för bössa? Jag som gillar min lilla och nätta kvinna som jag har här och jag som gilla lite smidigare bössor (oftast) och jag som gillar lite mindre av allt :-[ MVH/Jocke
Publicerat Februari 23, 200719 yr Rifle!Så bra! Då behöver vi ju inte konkurera om något! ;D ;D Jim Nädu Jimbo, du får behålla allt ditt för dig själv :-* MVH/Jocke