Publicerat Mars 30, 20242 yr Tänkte tipsa om en riktigt trevlig kuljaktstig som går av stapeln på måndag. Lite info om stigen:
Publicerat Mars 30, 20242 yr 2 timmar och 33 min från Kumla enligt Google... synd: det had varit kul Hoppas det kommer mycket folk 😊
Publicerat Mars 30, 20242 yr Författare Ja det är ju lite långt tyvärr😕 Det är tradition för mig att skjuta denna varje år då det är min hemmabana och det är kul och bra träning🙂 Det brukar alltid komma ca 200 skyttar så hoppas på lika många iår eller fler
Publicerat Mars 30, 20242 yr 10 hours ago Dansken sa: 2 timmar och 33 min från Kumla enligt Google... synd: det had varit kul Hoppas det kommer mycket folk 😊 10 timmar å 5 minuter från Långå Härjedalen, tyvärr lite långt även för en norrlänning 😅
Publicerat Mars 31, 20242 yr 10 hours ago rovjagarn sa: https://maps.app.goo.gl/pdbtJ5eG3hZx3JCG6 7timmars bilresa enkel känns lite i överkant för att skjuta kulstig…