Publicerat Februari 24, 200719 yr Min fru jobbar som lärare och en av hennes elever visade oss detta spår....vad är det ....bäver ?
Publicerat Februari 24, 200719 yr Hmmm...i vilken miljö finns spåren?...tror inte på bäver, inget släpspår från svansen.....
Publicerat Februari 24, 200719 yr Bjärv ;D... ;D Skojar bara,jag gissar på Utter 8) eller en bauta vattensork ;D Ingen aning faktist,i vilken miljö var det dessa spår fanns ???
Publicerat Februari 24, 200719 yr Här är utterspår. ??? http://www.jagareforbundet.se/viltvetande/...arter/utter.asp
Publicerat Februari 24, 200719 yr Egentligen har jag inte en susning men en liten, gammal och ordentligt fet hund skulle det kunna vara. MvJh NS
Publicerat Februari 24, 200719 yr beroende på storlek...katt som gått 2ggr "samma" väg, fast bredvid det första spåret?? eller en hund/hunddjur som gjort på ovanstående sätt?? Eller så är det det lilla sjöodjuret ??? ;D
Publicerat Februari 24, 200719 yr Ser ut att va två spår..!!?? Eller en jävligt bredbent "varelse" undrar va den har fått smaka på.. AJ aj AJ... ;D :D
Publicerat Februari 24, 200719 yr Jag tror på teorin att det är samma djur som gått TVÅ gånger på Nästan samma ställe.
Publicerat Februari 25, 200719 yr amakulus fetlabbe ??? ??? ??? Skönjer vissa släpspår,typ av mage eller nåt ???
Publicerat Februari 25, 200719 yr Skulle tro på två djur bredvid varandra. Fast det är lite info. Annars är Telgetok inne på ett spår som det skulle kunna vara och det är just Utter enligt boken "Djurens spår". MVH Roggman66
Publicerat Mars 16, 200719 yr Jag tycker det liknar katt,mårdhund,räv eller hundspår :- 2 skilda spår bredvid varandra är min åsikt... någon skrev utter, men uttern kanar ju på magen ganska ofta.. så om det är utter borde man ju få lätt reda på det.