May 15, 20242 yr Har jag tolkat rätt? Provad December 2007. Hagelpipan mäter 15,1 i mynningen. 3/4 choke?
May 15, 20242 yr 3 hours ago OlaK sa: Har jag tolkat rätt? Provad December 2007. Hagelpipan mäter 15,1 i mynningen. 3/4 choke? Full skulle jag säga. din pipa är 16mm invändigt enligt stämpeln så den stryper 0,9mm
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.