Publicerat Maj 18, 200520 yr Nova är en jakttokig kock från luleå som har för lite tid till allt. Trädskällarjakt och "helst" med norrbottenspets är vad jag försöker att syssla med. Förutom jakt så gillar jag god mat och för att fördriva tiden tills jakten börjar så försöker jag att göra en hemsida i ASP med massor av recept på.
Publicerat Maj 18, 200520 yr Snart är vi fler Lulebor än Bodensare.... Jättemycket välkommen till jaktsidan Nova ;D
Publicerat Maj 18, 200520 yr Välkommen hit! Det där med "för lite tid till allt" känner jag igen. Jag arbetar också som kock..................... :-
Publicerat Maj 19, 200520 yr Välkommen hit Nova! Tycker att det verkar som om du redan hunnit en hel del på din hemsida med recept....
Publicerat Maj 19, 200520 yr Välkommen, nu har vi en kock så nu tycker jag att vi har en JAKTSIDAN TRÄFF!!!
Publicerat Maj 19, 200520 yr Välkommen Nova! älskar mat så jag ser fram emot goda recept på sidan. /Ronny :P