Publicerat Oktober 11, 20241 yr Är det någon som vet vart man kan få tag på Hull ammunition i Sverige nu för tiden? Jag har skjutit de sista "High pheasant extreme" jag fått av en vän. //John
Publicerat Oktober 11, 20241 yr 15 minutes ago Ijahman sa: Är det någon som vet vart man kan få tag på Hull ammunition i Sverige nu för tiden? Jag har skjutit de sista "High pheasant extreme" jag fått av en vän. //John Hört rykten om att någon kring Eskilstuna börjat på skjutbanan plockat hem, men om det bara är övningsplugg eller allt vet jag ej. Annats kan jag rekommendera Bornaghi…
Publicerat Oktober 11, 20241 yr Jag har slika puppor i skåpet ( till salu)samt kontakt med killarna som tagit upp importen./C
Publicerat Oktober 11, 20241 yr Författare 17 minutes ago Christian N sa: Jag har slika puppor i skåpet ( till salu)samt kontakt med killarna som tagit upp importen./C Där ser man! Kan du förmedla kontakten? Antar att frakten från dig till mig blir dyrare är pluggen annars...
Publicerat Oktober 11, 20241 yr Vi kan ta det privat men vi åker troligen norröver under november lovet, så förbi Sthlm och till Bålsta. Killarna i Västerås/E-tuna tog mest hem sportskytte plugg. Kan förmedla deras kontakter. /C
Publicerat Oktober 11, 20241 yr Författare 7 minutes ago Christian N sa: Vi kan ta det privat men vi åker troligen norröver under november lovet, så förbi Sthlm och till Bålsta. Killarna i Västerås/E-tuna tog mest hem sportskytte plugg. Kan förmedla deras kontakter. /C Ok. Tack Christian. Jag är inte ute efter sportskytteammunition. Hör gärna av dig om du åker norrut. Jag skulle vilja få tag på et par askar i alla fall.
Publicerat Oktober 11, 20241 yr 3 hours ago Ijahman sa: Ok. Tack Christian. Jag är inte ute efter sportskytteammunition. Hör gärna av dig om du åker norrut. Jag skulle vilja få tag på et par askar i alla fall. Kan kolla med Oliver om dom tar hem jaktammo om du vill. Junior träffar dom ibland. Tror!!!! Dock inte dom säljer askar utan 250lådor.
Publicerat Oktober 13, 20241 yr På 2024-10-11 at 15:52 Christian N sa: Vi kan ta det privat men vi åker troligen norröver under november lovet, så förbi Sthlm och till Bålsta. Killarna i Västerås/E-tuna tog mest hem sportskytte plugg. Kan förmedla deras kontakter. /C Om du inte kan/vill förmedla kontaktuppgifter, kan du ta en beställning?
Publicerat Oktober 13, 20241 yr Hej. Klart du skall få dem inget hemligt i detta, men jag jag inte hunnit med, återkommer. Vänligen Christian
Publicerat Oktober 13, 20241 yr 1 hour ago Christian N sa: Hej. Klart du skall få dem inget hemligt i detta, men jag jag inte hunnit med, återkommer. Vänligen Christian Aha, förstår. Tålamod är dygd men jag var inte där när dygden delades ut🙄Vore kul att testa denna ammunition. Med tanke på det som sägs om den är jag nyfiken.
Publicerat Oktober 14, 20241 yr Stod i ett inlägg på ansiktsburken att de hade lite jakt hemma: High Pheasant steel 32/4 Hydrowad 7,9kr/st High pheasant Lead 32/6 Fibre 7kr/st